اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خطاب به مدیران

مدیران حاشیه‌نشین به صحنه بیایند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با انتقاد از برخی مدیرانی که مشکلات و موانع پیش روی اداره خود را مطرح نمی‌کنند، گفت: مدیران برای خدمت‌رسانی به مردم از حاشیه‌نشینی پرهیز کرده و به صحنه بیایند.

مدیران حاشیه‌نشین به صحنه بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید ملی‌، کار و سرمایه ایرانی در گچساران، توجه و حمایت از تولیدات شهرک صنعتی این شهرستان لازم و ضروری است.

* برخی مدیران هیچ اقدامی در راستای حل مشکلات اداره خود نمی‌کنند

فرماندار گچساران افزود: بیش از 55 کارگاه و کارخانه در شهرک صنعتی گچساران فعالیت دارند که ادارات و نهادها باید با خرید مایحتاج خود از این کارخانجات در راستای تحقق عینی شعار سال 91 تلاش کنند.

علیزاده با تقسیم‌بندی مدیران ادارات و نهادها به دو دسته مدیران فعال و مدیران حاشیه‌‌نشین گفت: در طول هفته تعداد کمی از ادارات و نهادها برای بیان مشکلات و موانع پیش روی خدمات‌رسانی خود به مردم، به فرمانداری گچساران مراجعه می‌کنند.

وی با انتقاد از مدیران ادارات و نهادهایی که مشکلات و موانع خدمت‌رسانی به مردم را مطرح نمی‌کنند، تصریح کرد: بعضی از مدیران گچساران به فرمانداری نمی‌آیند و مشکلی را مطرح نمی‌کنند.

مقام عالی دولت در گچساران افزود: این تعداد از مدیران مشکلات و موانع را پنهان کرده و به مقابله با آن مشکل نمی‌روند.

علیزاده با بیان اینکه مطرح نشدن مشکلات و موانع توسط ادارات و نهادهای دولتی منجر به بیان این موانع و مشکلات توسط مردم در قالب شکایات مردمی می‌شود، عنوان داشت: ادارات و نهادها در سال جدید کارها و موانع موجود را در قالب لیست به فرمانداری گچساران تحویل دهند تا با کمک و هم‌اندیشی سایر مسئولان در حل این مشکلات تلاش شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال 91 خطاب به مدیران ادارات و نهادها در گچساران خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدیران ادارات و نهادها باید فعال‌تر شده و به بیان مشکلات، موانع و راهکارهای مرتبط با موانع پیش رو بپردازند.

* نگذارید مشکلات در قالب شکایات مطرح شود

فرماندار گچساران از مدیران حاشیه‌نشین خواست تا قبل از اینکه مشکلات و موانع در قالب شکایات مردمی مطرح شود با حضور در صحنه، هم‌اندیشی و همفکری برای حل این مشکلات و موانع چاره‌اندیشی کنند.

علیزاده با اشاره به معضل بیکاری در گچساران از واگذاری مشروط زمین‌های منابع ملی به مردم در راستای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بخش کشاورزی در ایجاد اشتغال خبر داد.

این مسئول در گچساران افزود: با اجرای طرح جهاد کشاورزی و شناسایی مناطق مستعد برای تولیدات کشاورزی، زمین‌هایی که در طرح منابع ملی قرار دارد برای کشت و تولید در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: این موضوع به معنای واگذاری زمین به شخص نبوده بلکه در صورت ایجاد باغ و تولیدات کشاورزی، زمین مورد نظر به صورت مشروط و به شرط اجرای طرح کشاورزی و برای ادامه تولیدات کشاورزی در اختیار اشخاص واجد شرایط قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول