اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیوس در گفت‌وگو با فارس:

حاشیه کنار تیم صنعت ساری زیاد بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از سقوط این تیم گفت: حاشیه کنار تیم زیاد بود و برخی بازیکنان بی‌جهت خود را به حاشیه‌ها سوق می‌دادند.

حاشیه کنار تیم صنعت ساری زیاد بود

فرشاد پیوس عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مدت دو ماهی که برای نجات تیم صنعت در ساری حضور داشتم، مشکلات زیادی را متحمل شدم تا مانع سقوط تیم شوم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات و حاشیه زیاد تیم تمام تلاش و تجربیات خودم را به کار بردم تا تیم را از سقوط نجات دهم که با بدشانسی محض موفق به این کار نشدم.

سرمربی صنعت ساری گفت: در شش بازی که به عنوان سرمربی در کنار صنعت ساری بودم، سه پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست را تجربه کردم و موفق شدم با این تیم 11 امتیاز کسب کنم که با توجه به تعداد بازی‌ها نتایج خوبی کسب کردم.

پیوس متذکر شد: جالب‌تر از همه اینکه تنها دو گل از شش بازی تیم صنعت در زمان حضور من دریافت کرد که نتایج بسیار ضعیف و بد قبل از حضور من این تیم را به سقوط سوق داد.

وی درباره قرارداد خود با تیم صنعت ساری بیان داشت: قرارداد من با باشگاه صنعت ساری سفید امضا شده بود و بر اساس قرارداد در صورت بقا تیم هر چند مبلغ که مسئولان باشگاه قادر بودند، به من پرداخت کنند.

پیوس در ادامه گفت: من برای پول به تیم صنعت ساری نیامده بودم، فقط برای کمک و نجات تیم و عشق هواداران ساروی به تیم صنعت آمدم.

سرمربی صنعت ساری افزود: من عاشق مردم مازندران به ویژه ساروی‌ها هستم که هنوز هم هواداران و دوستداران فوتبال ساری برایم زنگ می‌زند و با من در تماس هستند.

وی ابراز داشت: تازه به مردم ساری عادت کرده بودم و مطمئنا هر وقت تیمی در رده بالاتر خریداری کردند، در صورت لزوم استفاده از من به عنوان سرمربی با افتخار در کنار تیم فوتبال ساری خواهم بود.

پیوس در پایان اظهار داشت: مازندران سرشار از استعدادهای بالقوه فوتبال کشور است که در صورت حمایت مالی و معنوی مسئولان ورزش استان و سرمایه‌گذاران، فوتبال مازندران می‌تواند جایگاه مهمی در رده‌های مختلف کشوری خواهد داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول