اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای توان دفاعی

اردوهای رزمی فرهنگی در شاهرود برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: اردوهای رزمی فرهنگی با هدف ارتقای توان دفاعی و هم‏چنین بهره‏گیری از مواهب طبیعی در شاهرود برگزار می‏شود.

اردوهای رزمی فرهنگی در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری این اردوهای رزمی فرهنگی در شاهرود صبح امروز در حاشیه برپایی یکی از این اردوها اظهار کرد: اردوی رزمی فرهنگی بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستای سعدآباد شاهرود برگزار می‏شود.

حسین طالع‏زاری گفت: این اردوی دو روزه فرهنگی، هنری، ورزشی و رزمی برای بسیجیان و خانواده آنان برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اینکه در این اردو 500 نفر از بسیجیان و خانواده‏های آنان شرکت دارند، افزود: این اردو در منطقه حصار روستای سعدآباد برگزار می‏شود و شرکت‏کنندگان در آن، در کنار برنامه‏های فرهنگی و ورزشی، در جلسات اعتقادی، سیاسی و معرفتی نیز شرکت می‏کنند.

مسئول برگزاری این اردوهای رزمی فرهنگی در شاهرود گفت: برای نخستین بار است که اردویی دو روز و خانوادگی برای بسیجیان به صورت متمرکز برگزار می‏شود.

به گزارش فارس؛ همچنین جلسه توجیهی برنامه‏های سال 91 پایگاه‏های مقاومت حوزه بسیج نجف اشرف سپاه شاهرود برگزار شد.

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود در این جلسه که فرماندهان پایگاه‏ها و اعضای شورای حوزه بسیج حضور داشتند، گفت: فرماندهان پایگاه‏ها باید همت و توجه ویژه‏ای به اجرای برنامه‏ها داشته باشند و کیفیت و اثربخشی برنامه باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین طالع‏زاری افزود: باید تلاش کرد تا برنامه‏های معرفتی و بصیرتی در کنار برنامه‏های فرهنگی و ورزشی قرار گیرد که هم جاذبه داشته باشد و هم اثرگذاری آن بیشتر شود.

حجت‏الاسلام مرتضی غائبی، مسئول تربیت و آموزش بسیج نجف اشرف شاهرود نیز در سخنانی تأکید کرد: باید تلاش کرد تا جلسات صالحین با کیفیت بیشتری برگزار شود تا اثر لازم و هدفی که مدّ نظر است، تحقق یابد.

وی با تأکید بر استفاده از همه توان پایگاه و استعداد بسیجیان در برگزاری جلسات صالحین گفت: تلاش این است که امسال تمام بسیجیان پایگاه در حلقه‏های عام و خاص سازماندهی شده و جلسات منظّم و هدف‏مندی را دنبال کنند.

در پایان این جلسه، برنامه‏های سال 91 پایگاه‏ها ابلاغ و در خصوص برگزاری برنامه‏ها بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همچنین بسیج نفیسه امیریه با حضور بسیجیان به تشکیل تیم والیبال اقدام کرد.

فرمانده بسیج نفیسه دامغان گفت: به منظور حفظ سلامت و تقویت بنیه جسمی بسیجیان و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در محیطی سالم و با نشاط، این تیم والیبال تشکیل شد.

فاطمه محمدی افزود: با توجه به موانع و مشکلات فراوان برای ایاب و ذهاب بانوان بسیجی، همّت این افراد کارساز شد و کلاس‌های والیبال، روزهای یکشنبه و سه‏شنبه بعد از ظهرها در باشگاه "الغدیر" امیریه در حال برگزاری است.

فرمانده بسیج نفیسه دامغان اظهار داشت: از برنامه‌های دیگر تربیت بدنی بسیج این است که یک تیم والیبال از بازیکنان حرفه‏ای با مربی‏گری "نجمه شجاع" تشکیل و به استان معرفی شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول