اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شیب تند ورودی دانشگاه آزاد سمیرم باز حادثه آفرید

کشته شدن 2 نفر بر اثر سانحه تصادف در سمیرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم گفت: با توجه به شیب تندی که در جاده منتهی به دانشگاه آزاد سمیرم است، شاهد حوادث دلخراشی می‌شویم که در عصر روز گذشته نیز حادثه تصادف منجر به زخمی و کشته شدن سه نفر از همشهریان شده است.

کشته شدن 2 نفر بر اثر سانحه تصادف در سمیرم

احمد آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم در مورد حادثه تصادف عصر دیروز که منجر به زخمی و کشته شدن سه نفر از همشهریان سمیرمی ‌شد، بیان داشت: این حادثه در ورودی دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان راه و شهرسازی با وجود اطلاع از شیب تند این محور و نبود سرعت‌گیر هنوز اقدامی در این مورد نکرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد سمیرم تصریح کرد: حوادث متعدد و جان‌خراشی در این محور (ورودی سمیرم به یاسوج) حادث شده و ضروری است مسئولان آن اداره با توجه به استقرار دانشگاه در این محل برای افزایش ایمنی مسیر چاره‌جویی کنند.

وی ادامه داد: ورودی دانشگاه آزاد در نقطه‌ای واقع شده که خودروها با سرعت بالا از آن عبور می‌کنند و احداث زیرگذر در این محل ضروری است.

آقایی از پلیس درخواست کرد با راکبان موتورسیکلت که هم‌زمان چند سرنشین را سوار می‌کنند، مجدانه برخورد کند.

به گزارش فارس، عصر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با موتورسیکلت دو نفر در دم جان باختند و یک نفر ضربه مغزی شد و به بیمارستان اصفهان اعزام شد.

براساس این گزارش یک دستگاه وانت نیسان در جاده ورودی دانشگاه آزاد سمیرم از پشت سر با موتورسیکلت برخورد کرده و آن را به بیرون از جاده پرت کرده است.

شهرستان سمیرم با 105 هزار نفر جمعیت در 165 کیلومتری جنوب‌غربی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول