اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

رفع مشکلات معلمان بستر تربیت نیروی انسانی کارآمد است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با تاکید بر رفع مشکلات معلمان، گفت: تحقق این مهم زمینه را برای تربیت اصولی نیروی انسانی کارآمد در جامعه فراهم می‌کند.

رفع مشکلات معلمان بستر تربیت نیروی انسانی کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم که با حضور جمعی از معلمان، فرهنگیان و اقشار مردم بخش کلاترزان و شهر شویشه برگزار شد، اظهار کرد: آیات متعدد قرآن و احادیث پیامبر (ص) و بزرگان دین مبین اسلام بر جایگاه رفیع معلمان تاکید دارند.

وی افزود: از منظر تعالیم دینی ایمان و اخلاص، فروتنی و تواضع و صلاحیت علمی از جمله ویژگی‌های یک معلم است.

به گفته فرماندار سنندج، کار معلم تغییر بینش با هدف ترویج عبودیت است و بر همین مبنا شغل معلمی منجر به صلاح و خیر دنیوی و اخروی جامعه می‌شود.

میرزایی‌اصل اعلام کرد: نظام‌های آموزش و پرورش از ارکان توسعه سیاسی ،اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوامع هستند و همه صاحب‌نظران متفق‌اند در صورتی‌ که نظام آموزشی، کارکرد خود یعنی تبدیل انسان‌های مستعد به انسان‌های خلاق، مبتکر و توانمند را به خوبی انجام دهد موجب فائق آمدن کشورها بر مشکلات می‌شود.

نظام آموزشی باید مشکلات معلمان را برطرف کند

وی با اشاره به اینکه معلمان ستون اصلی نظام‌های آموزشی هستند، گفت: نظام آموزش و پرورش باید با رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی معلمان، آنان را در اجرای وظایف خود یاری نمایند.

فرماندار سنندج با اعلام اینکه نیروی انسانی توانمند و با نشاط از شاخص‌های توسعه پایدار در کشورها است، افزود: در صورتی‌ که تعلیم و تربیت نیروی انسانی مبتنی و برگرفته از فرهنگ غنی دینی و اسلامی باشد در تمامی عرصه‌ها برتر می‌شویم.

میرزایی‌اصل در پایان از حضور پرشور، تعامل و همکاری فرهنگیان با مجریان انتخابات در اجرای هرچه باشکوه‌تر شدن انتخابات دور دوم مجلس شورای تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول