اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز از هفته معلم صورت گرفت

تجلیل از معلم 91 ساله مشگین‌شهری

خبرگزاری فارس: معلم 91 ساله مشگین‌شهری همزمان با آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل شد.

تجلیل از معلم 91 ساله مشگین‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از این معلم کهنسال مشگین‌شهری که در منزل مسکونی وی صورت گرفت،‌ اظهار داشت: عشق و علاقه به معلمی همواره سبب سر‌زندگی و زنده‌دلی است و معلمان ما نه با کلام که با عشق با دانش‌آموزان سخن می‌گویند.

علی زالی با اشاره به اینکه آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، روز معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد:‌ تجلیل از همه معلمان، پیشکسوتان و بازنشستگان که حقی بزرگ بر گردن جامعه ما دارند وظیفه اصلی مسئولان است.

وی برگزاری برنامه‌های هفته معلم در شهرستان مشگین‌شهر را توأم با شور و شوق معلمان اعلام کرد و یادآور شد:‌ ما هر سال هفته معلم را با عشق و علاقه برگزار می‌کنیم و امسال نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علامه مطهری مدارس خود را عطر‌آگین کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاجی ادبایی متولد سال 1300 هجری خورشیدی است که 13 آذر ماه سال 1330 به استخدام آموزش و پرورش درآمده و پس از 30 سال و 10 ماه و 9 روز خدمت در سمت آموزگاری در سال1361 به کسوت بازنشستگی نایل شده است.

وی شاید از معدود افرادی باشد که در سن 30 سالگی استخدام شده، 30 سال خدمت کرده و 30 سال است که از حقوق و مزایای بازنشستگی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول