اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

طنین آوای موسیقی زاگرس‌نشینان در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌ جاری جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان به میزبانی این استان برگزار می‎شود.

طنین آوای موسیقی زاگرس‌نشینان در چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ترغیب افراد به سمت موسیقی فاخر و ارزشی از جمله رسالت‌های این اداره‌کل است که با برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان در شناسایی و حمایت از این استعدادها و ظرفیت‌های هنری استان گام مهمی برداشت.

وی برگزاری جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان و جشنواره شعر سپید را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این اداره‌کل در سال ‌جاری برشمرد و گفت: پاسداری از موسیقی اصیل، همانا پاسداری از فرهنگ اصیل ایرانی است برهمین اساس باید توجه ویژه‌ای به این عرصه شود.

گنجی با اشاره به دیگر برنامه‌های سال ‌جاری این اداره‌کل، گفت: برگزاری سه برنامه کشوری جشنواره ادبی امام رضا(ع) و نمایشگاه بین‌المللی کتاب، برگزاری چهار برنامه منطقه‌ای از جمله بزرگداشت روز تئاتر در تاریخ 21 اردیبهشت ماه جاری، برگزاری جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان و جشنواره شعر سپید از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری 25 برنامه استانی و 420 برنامه شهرستانی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این اداره‌کل در سال‌ جاری است که انتظار می‎رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه‌ها به نحو مطلوب اجرایی شود.

وی با بیان اینکه از مهرماه سال‌ جاری تمامی برنامه‌های این اداره‌کل در قالب 14 محور برگزار می‎شود، گفت: توسعه فرهنگ مکتوب در حیطه چاپ و نشر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه هنر اسلامی مبتنی بر رویکردهای تخصصی، ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری از جمله این قالب‌ها محسوب می‎شود.

گنجی ادامه داد: معرفی مفاخر و مشاهیر استان، توسعه و گسترش نشر و اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات، ارتقای کیفی مطبوعات استان، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های تحول اداری، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره)، حمایت از برنامه‌ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان از دیگر این محورها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول