اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی شاهرود:

287 هزار نفر ـ روز فعالیت در شاهرود انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود اعلام کرد: 287 هزار نفر ـ روز فعالیت در عرصه‏های سازندگی با حضور جوانان شاهرودی انجام شد.

287 هزار نفر ـ روز فعالیت در شاهرود انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حمید خوش‏قدم عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در شاهرود اظهار کرد: در سال 90 بیش از 287 هزار نفر ـ روز فعالیت در شاهرود صورت اجرایی به خود گرفت.

وی تصریح کرد: این فعالیت‏ها در عرصه‏های مختلف عمرانی، پیش‌گیری، آموزشی، زیباسازی و مرمت مدارس و اردوهای هجرت و جهادی در شاهرود انجام شده است.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود افزود: از ابتدای سال تاکنون، اردوهای جهادی و هجرت بسیج دانشجویی و بسیج محلات و مساجد در مناطق مختلف منطقه طرود، بخش مرکزی و مزج و جیلان بخش بسطام در حال برگزاری است.

خوش‏قدم یادآور شد: امروز نیز همایشی با هدف تعامل و همکاری بسیج سازندگی با دهیاران، شهرداران و پایگاه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات روستاها با حضور بیش از 100 نفر در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، امروز هم‌چنین نخستین نشست فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بانوان و مسئولان تربیت و آموزش و سرگروه‏های صالحین در نمازخانه حوزه فدک میامی برگزار شد.

فرمانده حوزه فدک میامی اولویت برنامه‏های سال 91 خواهران را ارتقای کیفیت برنامه‏های حلقه‏های صالحین و تقویت شورای امر به معروف در پایگاه‏های بانوان برشمرد و گفت: این دو برنامه از مهم‏ترین اولویت‏های سال 91 است.

نسرین تاجیان افزود: برگزاری طرح "تجلی محبت" نیز از دیگر برنامه‏های بانوان است که در دو نوبت برای جمع‏آوری جهیزیه برای نیازمندان اقدام می‏شود و در نیمه شعبان و هفته بسیج این برنامه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول