اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

اجازه توقف قطار سازندگی قم را ندهیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم قطار ساخت و سازندگی در قم متوقف شود و همه باید همت کنیم تا این قطار سریع‌تر حرکت کند.

اجازه توقف قطار سازندگی قم را ندهیم

حجت‌الاسلام علی بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم، این شهر به عنوان یک شهر بین‌المللی معرفی شد و ایشان نیز به این نکته اشاره کردند.

وی تصریح کرد: زمینه‌های پیشرفت در هر سوی قم آشکار است و رشد و عمرانی در این شهر به وجود آمده که امید است ادامه داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم قطار ساخت و سازندگی در قم متوقف شود و همه باید همت کنیم تا این قطار سریع‌تر حرکت کند.

بنایی با اشاره به کارکردهای قم گفت: قم در همه زمینه‌ها ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد و باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کنیم تا هم شهر را دیده و هم فرصت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنند.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاران بسیاری هستند که می‌خواهند در قم فعالیت کنند و از این‌رو باید با آنها وارد مذاکره شده و شرایط را برای آنها فراهم کرد تا با اطمینان خاطر حاضر شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی می‌تواند رشد و تحول عظیمی را در شهر ایجاد کند و شهرداری باید از این فرصت سرمایه‌گذاران نهایت استفاده را ببرد تا شاهد شهری آباد و عمران و آبادانی مناسب برای قم باشیم.

بنایی تاکید کرد: البته توجه به این نکته اهمیت دارد که بخش خصوصی در هر جای شهر وارد شود باید در اجرای برنامه‌های خود به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای عمران و آبادانی قم اذعان داشت: اقدامات خوبی صورت گرفته و کمک‌های بسیاری نیز شده است اما باید توجه داشته باشیم که قم از نظر عمرانی عقب‌ماندگی بسیاری دارد و باید تلاش مضاعف و مستمری داشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید گام‌های بلندتری در رشد و عمران و آبادانی قم برداشته شود و همه در این راستا مسئول هستند.

بنایی تصریح کرد: شهر قم به عنوان شهر کریمه اهل‌بیت(ع) و مرکز جهان تشیع است و باید به گونه‌ای شهرسازی در آن صورت گیرد تا در خور شأن قم و مردم قم باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول