اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خبر داد

افزایش 20 درصدی طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تعداد طرح‌های عمرانی در دست اجرای سازمان بسیج سازندگی این استان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی شایق بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد اصلی بسیج سازندگی در سال جاری استفاده از تولید داخلی، فعال‌سازی و تشویق تولیدکنندگان ایرانی در اجرای فعالیت‌های عمرانی در این استان است.

شایق خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هدف بسیج سازندگی در قالب طرح‌های زودبازده، عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی مناطق روستایی و کم‌برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی مجری طرح‌های دولتی و غیردولتی است، افزود: به عنوان قائم‌مقام دستگاه‌های اجرایی، با مشارکت متخصصان و کارشناسان بسیجی با تمام توان وارد عرصه‌های عمرانی و سازندگی کشور شده و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس بیان داشت: عملیات اجرایی 23 طرح آبرسانی با هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیارد ریال در مناطق روستایی در جهرم، داراب با مشارکت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبفای روستایی و شهری از فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال جاری بوده است.

شایق اضافه کرد: بسیج سازندگی خدمتگزار جوانان و نوجوانان بوده و شرکت در حرکت‌های جهادی و اردوهای هجرت از جمله فعالیت‌های فرهنگی این سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های سال جاری بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی و تسریع در فعالیت‌های فرهنگی خواهران است، گفت: ثبت نام خواهران در اردوهای طرح هجرت و جهادی از ابتدای خرداد تا پایان همین ماه، اعزام به عرصه‌های محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های نوسازی مدارس، احداث خانه‌های بهداشت، اجرای طرح‌های مطالعاتی و راه‌های روستایی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس اظهار داشت: آماده‌سازی مجموعه‌های ورزشی، زیباسازی مدارس، ساخت و ساز عتبات عالیات در عراق، اجرای 75 طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و بهره‌برداری از هفت خانه بهداشت در مدت یک ماه آینده نیز در دستور کار بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول