اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان:

ساعات کار پرستاران زیاد است

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: ساعات کار پرستاران زیاد است.

ساعات کار پرستاران زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود شاه‌قاسمی بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در سالن کنفرانس این بیمارستان اظهار داشت: توجه به مشکلات بهداشتی و درمانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و نباید در این عرصه کم‌کاری شود.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از زحمات خالصانه پرستاران خاطر نشان کرد: پرستاران باید حضرت زینب(س) و مشکلاتی که در روز عاشورا کشید را سرلوحه کار خود قرار دهند و بر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مراجعان تلاش کنند.

شاه‌قاسمی اضافه کرد: ساعات کار پرستاران زیاد است ولی با این همه مشکلات و زحمات باز هم به بهترین نحو در حال خدمت‌رسانی هستند که باید این زحمات را ارج نهیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان نیز به سخنی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: امام علی(ع) فرموده‌اند که حرفه پرستاری شغلی است از نوع فضائل (مستحبات اختیاری) و افرادی که این شغل را انتخاب می‌کنند، با علاقه این حرفه را انتخاب می‌کنند.

زینب حسینی بیان کرد: همه ما می‌دانیم که شاغلان این حرفه، بهترین مقطع از دوران سنی خود را که حدوداً بین 25 تا 45 سالگی است، مصروف خدمت به بیماران رنجور و نیازمند می‌کنند و تجلیل از این قشر لازم است.

وی افزود: در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز اورژانس و یا در موارد سوانح طبیعی مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و یا در جنگ‌ها، هنگامی که چشم‌ها به خواب شیرین بسته شده و قلب‌ها به طور آرام می‌تپد، این ایثارگران با چهره مصمم و قلبی مطمئن و با صبر و استقامت با رأفت و مهربانی در کنار تخت بیماران حاضر شده و به آنان خدمت می‌کنند.

حسینی ادامه داد: هر چند که این مراسم به خاطر مشکلاتی به تاخیر افتاده بود اما نباید از خدمات این عزیزان به سادگی گذشت.

در ادامه نیز به پرستاران لوح تقدیر و هدایایی داده شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول