اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع پرستاران بیان شد

تاکید امام جمعه شهربابک بر ارزشمندی حرفه پرستاری

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: تأکید اسلام بر بزرگداشت کار پرستاری و سفارش به انجام آن سبب شده بود که بسیاری از اصحاب رسول خدا (ص) اعم از زن و مرد به این کار اهتمام ورزند.

تاکید امام جمعه شهربابک بر ارزشمندی حرفه پرستاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در جمع پرستاران و بازنشستگان بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهربابک اظهار داشت: بهترین الگوی پرستاران حضرت زینب (س) شیرزن واقعه کربلا است که توانست با پیام‌رسانی، شایستگی زنان را در تاریخ به منصه ظهور برساند و ضامن بقای اسلام باشد و از بازماندگان حادثه تلخ عاشورا مراقبت و پرستاری کند.

وی افزود: در کشور ما نیز پرستاران در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبودها و مشکلات خالصانه و بی‌ریا برای بهبود وضعیت بیماران تلاش کردند و به جای اینکه در آغوش گرم خانواده به سر ببرند از آنان مراقبت کردند و در این راه مشقت‌های بسیاری را متحمل شدند.

منتظری  بیان داشت: آنگاه که رنج و درد بر کالبد انسان حمله‌ور گشت و سلامت وی را پایان داد پرستاری به وجود آمد، یعنی از زمان پیدایش بشر این حرفه مقدس بر عرصه گیتی نمایان شده است.

وی عنوان کرد: پرستاری از مجروحان و کمک به ناتوان‌‌ها در فطرت و نهاد هر انسانی وجود دارد که حاکی از اهمیت آن در زندگی اجتماعی است.

امام جمعه شهربابک گفت: تأکید اسلام بر بزرگداشت کار پرستاری و سفارش به انجام آن سبب شده بود که بسیاری از اصحاب رسول خدا (ص) اعم از زن و مرد به این کار اهتمام ورزند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول