اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار هنر

فیلم سینمایی «اینجا بدون من» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: در دوازدهمین دوره سلسله جلسات سینمای خانواده روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «اینجا بدون من» اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره سلسله جلسات سینمای خانواده در تالار هنر، اظهار داشت: داستان این فیلم برگرفته از نمایشنامه «باغ شیشه‌ای» تنسی ویلیامز و درباره مادری رنجور است که برای رسیدن به تعادلی نسبی و شرایطی بهتر سخت کار می‌کند و علاوه بر شغل دوشیفته‌ای در کارخانه، لوازم آرایشی نیز می‌فروشد.

وی افزود: اگر چه گذشته او لبریز از سرخوردگی‌هاست اما تلاش می‌کند دختر معلولش را سرپا نگه دارد تا روزی سرانجام ازدواج و زندگی خوش او را ببیند.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره ادامه داستان این فیلم تصریح کرد: احسان پسر خانواده از این وضعیت خسته است و از آنجا که سودایش نویسندگی در سینما است، می‌خواهد سفر کند یا به عبارتی از شرایط موجود فرار کند تا به علاقه‌اش برسد و شاهد فشار زندگی بر مادر و خواهرش نباشد.

وی ادامه داد: اینجاست که با ورود دوستش رضا به قصه شرایط برای خانواده احسان تغییر می‌کند و  در ادامه اتفاقاتی با ورود او رخ می‌دهد.

بکتاشیان درباره دیگر فیلم‌های در انتظار اکران در این تالار گفت: «اینجا بدون من» 22 اردیبهشت، «آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی 29 اردیبهشت و «بیداری رویاها» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر پنجم خرداد از جمله دیگر فیلم‌های سینمایی است که به ترتیب در سالن اصلی تالار هنر اکران می‌شود.

وی  اضافه کرد: مانند دوره‌های گذشته پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به سؤال‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند جمعه‌ها از ساعت 16 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تماس 5660881 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول