اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم سینمایی جاده بی‏انتها در شهمیرزاد کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی "جاده بی‏انتها" کاری از صدا و سیمای مرکز سمنان در شهمیرزاد کلید خورد.

فیلم سینمایی جاده بی‏انتها در شهمیرزاد کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در هفته دفاع مقدس و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، شریفی‏فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و تعدادی از مسئولان استان سمنان و شهرستان مهدیشهر، فیلم سینمایی جاده بی‏انتها کاری از صدا و سیمای مرکز سمنان به نویسندگی مهدی ایوبی، کارگردانی رضا سبحانی و تهیه‏کنندگی عباس رافعی در شهمیرزاد کلید خورد.
رافعی تهیه‏کننده تله فیلم جاده بی‏انتها اظهار داشت: این فیلم با موضوع محیط زیست و حفاظت از آن تهیه و از شبکه استانی مرکز سمنان و شبکه‏های سراسری پخش خواهد شد.
وی در خصوص داستان این فیلم گفت: "پیمان" مدیر پروژه راه‏سازی در روستایی دور افتاده است؛"ندا" همسرش که کارشناس محیط زیست است، اعتقاد دارد انجام این پروژه به محیط زیست لطمه می‏زند و قضیه راه‏سازی سرپوشی برای سودجویی فردی به نام "فرهاد" برای ساخت و ساز در کنار جاده شده است.
وی ادامه داد: فرهاد به ندا پیشنهاد رشوه می‎‏کند تا دست از مخالفت بردارد اما ندا نمی‏پذیرد؛ پیمان هم که به پایان رساندن پروژه برایش نوعی اثبات خود است، سرسختانه در پی کار است اما ندا ماجرا را از طریق "مرجان" خبرنگار روزنامه محلی در روزنامه چاپ کرده و فرهاد از روزنامه شکایت می‏کند؛ ندا از کار خود انصراف می‏دهد و فرهاد کارشناس جدید محیط زیست را با رشوه می‏خرد و ...
رافعی از بازی مسعود شریف، فرزاد حاتمیان، جمشید صفری، هیلدا خسروی، کتایون کارائی و شهره رعایتی در این تله فیلم خبر داد و گفت: مدیر تولید این فیلم مسعود دلیری، مدیر تصویربرداری مجید صباغ‏بهروز، دستیار و برنامه‏ریزی جلال ساعدپناه، صدابرداری مسیح سراج، طراح صحنه و لباس محمدرضا میرزامحمدی، طراح گریم مهرداد قلی‏پور، منشی صحنه پرستو مدانلو و تدارکات آن را احمد رضایی به عهده دارند.
رمضان‏علی شریفی‏فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در آیین آغاز تصویربرداری تله فیلم جاده بی‎‏انتها گفت: استان سمنان به لحاظ وجود گویش‏های محلی و مناطق خاص جغرافیایی ظرفیت بسیار مناسبی برای ساخت فیلم‏های سینمایی و مستندهای فاخر است.
وی وجود کادرجوان، قوی، کارا و حرفه‏ای را از خصوصیات بارز صدا و سیمای مرکز سمنان دانست و افزود: تاکنون توانسته‏ایم با چنین کادری نسبت به ساخت مستندهای بسیاری از جمله جنگل ابر، رودبارک، چهل تیکا، باریجه و پرور اقدام کنیم و چند مستند نیز به زودی به مرحله تولید خواهد رسید.
فیلم‏های آزاد راه، بیگانگان، کیمیا و خاک، تولدی دیگر، آفتاب بر همه یکسان می‏تابد، پروانه‏ای در باد، راز مبینا و... از دیگر آثار عباس رافعی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول