اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخش پایانی تله فیلم سینمایی «شعله در باد» در قشم کلید خورد

خبرگزاری فارس: بخش پایانی تله فیلم سینمایی شعله در باد به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد مهرانفر با بازی سه هنرمند قشمی در منطقه آزاد قشم کلید خورد.

بخش پایانی تله فیلم سینمایی «شعله در باد» در قشم کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، کارگردان این تله فیلم گفت: شعله در باد محتوای واقع‌گرا دارد و از یک طرف اتفاقات نسل نوجوان و دانش‌آموز در روستا و از طرف دیگر معضلات مناطق کوهستانی و جنگلی گیلان که بخش اعظم این فیلم در آن دنبال شده را به تصویر می‌کشد.
مهرانفر افزود: این تله فیلم همچنین به مبحث تکنولوژی و پیوند بین اقوام، حفظ طبیعت و جنگل و مسایل مربوط به محیط زیست را با هدف پیام رسانی دنبال می‌کند.
وی، عدم سیاه‌نمایی را از ویژگی‌های مهم این فیلم دانست و ادامه داد: برای تولید این فیلم که برای جشنواره فجر تهیه می‌شود، از هنرمندان برجسته گیلان و استان هرمزگان که سابقه کار در عرصه سینما دارند استفاده شده است.
احمد بازماندگان قشمی، سیما پورسالاری و مریم نحوی از جزیره قشم نیز در بخش پایانی این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.      
عوامل اصلی این تله فیلم عبارتند از فرهاد مهرانفر تهیه‌کننده و کارگردان، زهرا عبداللهی مدیر تولید، نادر معصومی مدیر تصویربرداری، مصطفی تقوی‌امشه، سحر عقیلی، مریم دلخواسته، سولماز محمدی، سیدعلی امیدوار، عباس آستانه از استان گیلان و احمد بازماندگان قشمی، سیما پورسالاری و مریم نحوی از استان هرمزگان بازیگران این تله فیلم و محمد رضایی راد و مهرداد مهرانفر نیز نویسندگان آن هستند.
بخش پایانی این تله فیلم که در منطقه آزاد قشم در حال فیلمبرداری است، دوشنبه هفته جاری 28 آذر ماه به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول