اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان خبر داد

عقد قرارداد 460 موسسه با بیمه خدمات درمانی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان زنجان گفت: 460 موسسه با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان قرارداد بسته‌اند.

عقد قرارداد 460 موسسه با بیمه خدمات درمانی زنجان

بهمن لازمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و غیردانشگاهی، مراکز جراحی محدود، درمانگاه‌ها و پلی‌کلینیک‌ها، شبکه‌های بهداشتی و درمانی، مراکز توان‌بخشی و آزمایشگاهی، پرتو پزشکی، داروخانه، دندانپزشکی، پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی از جمله موسسات طرف قرارداد اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه بیمارستان غیردانشگاهی و هشت بیمارستان دولتی دانشگاهی با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان قرارداد عقد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: یک مرکز جراحی محدود نیز در استان با این بیمه قرارداد دارد.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه 17 درمانگاه و پلی‌کلینیک با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان قرارداد بسته‌اند، اضافه کرد: هفت موسسه شبکه بهداشتی نیز در سال گذشته با بیمه خدمات درمانی قرارداد بسته است.

وی به عقد قرارداد 17 مرکز توان‌بخشی استان زنجان با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی اشاره کرد و افزود: 18 آزمایشگاه در استان نیز با این اداره قرارداد بسته است.

لازمی با اشاره به اینکه 13 مرکز پرتو پزشکی در استان زنجان با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی قرارداد همکاری دارند، تصریح کرد: 79 داروخانه در استان نیز با بیمه خدمات درمانی در سال گذشته قرارداد عقد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع در سال گذشته 33 مرکز دندانپزشکی با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان قرارداد همکاری عقد کرده است، ادامه داد: 13 پزشک فوق تخصص نیز با این اداره قرارداد همکاری دارند.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به عقد قرارداد 136 پزشک متخصص استان زنجان با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی گفت: 115 پزشک عمومی نیز با اداره‌کل خدمات درمانی استان در سال گذشته قرارداد بسته‌اند.

وی خاطر نشان شد: در مجموع در سال گذشته 460 موسسه با اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان قرارداد همکاری منعقد کرده‌اند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول