اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراکز درمانی استان مرکزی صورت می‌گیرد

ارائه خدمات درمانی به بیماران به صورت 24 ساعته

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از ارائه خدمات درمانی به بیماران به صورت 24 ساعته در مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی در ایام نوروز خبر داد.

ارائه خدمات درمانی به بیماران به صورت 24 ساعته

داود علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سه بیمارستان و یک پلی‌کلینیک شبانه‌روزی استان در تمامی ایام نوروز باز بوده و آماده خدمات‌رسانی به بیماران در زمینه‌های درمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، سی‌تی‌اسکن و ... هستند.

وی تصریح کرد: درمانگاه‌ها و مراکز درمانی سرپایی نیز از پنجم فروردین ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی توجه به موارد اورژانسی را از اولویت‌های درمان استان در ایام نوروز برشمرد و خاطر نشان کرد: از 29 اسفند تا 4 فروردین ماه در تمامی ساعات شبانه‌روز شماره تلفن 4456421 آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه‌های مختلف درمانی است.

علی‌محمدی راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان امام خمینی(ره) را از مهم‌ترین موفقیت‌های بیمارستان در سال جاری عنوان کرد و بیان کرد: این دستگاه در اوایل راه‌اندازی روزانه 10 بیمار را پذیرش می‌کرد که هم‌اکنون این بخش با توجه به کمبود پرسنل روزانه 40 بیمار را پذیرش می‌کند.

وی اظهار کرد: بخش MRI حدود 13 ساعت در شبانه‌روز به بیماران خدمات ارائه می‌دهد که با توجه به حجم بسیار بالای کار و کمبود نیرو مجوز لازم به منظور جذب چهار کارشناس رادیولوژی اخذ و به زودی جذب به کار خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده در سال جاری گفت: امسال 24 هزار و 300 مورد بستری، 11 هزار و 400 مورد عمل جراحی، پنج هزار و 770 مورد زایمان طبیعی و سزارین در مراکز درمان مستقیم صورت گرفته است.

علی‌محمدی با بیان اینکه امسال در مجموع یک میلیون و 300 هزار نفر به پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند گفت: در این مدت یک میلیون و 700 هزار نفر به پاراکلینیک‌های درمانی استان مراجعه داشته‌اند و در مجموع 3 میلیون بار به مراکز درمانی استان مراجعه شده است.

وی گفت: در مراکز درمانی غیر مستقیم نیز 45 هزار مورد بستری و 5 میلیون و 900 هزار نفر به صورت سرپایی پذیرش شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در پایان از جذب 21 نفر پرستار و ماما در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول