اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی جیرفت خبر داد

رضایت 90 درصدی بیمه‌شدگان بستری جیرفت از خدمات درمانی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی جیرفت گفت: با انجام نظرسنجی از بیماران بستری در بیمارستان‌های جیرفت درصد رضایت‌مندی آنان از عملکرد اداره بیمه خدمات درمانی 90 درصد بوده است.

رضایت 90 درصدی بیمه‌شدگان بستری جیرفت از خدمات درمانی

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با انجام نظرسنجی از بیماران بستری در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله کاشانی، کارکنان و مراجعان این اداره درصد رضایت‌مندی آنان از عملکرد اداره بیمه خدمات درمانی بیش از 90 درصد بوده است.

وی عنوان کرد: نظرسنجی‌های انجام شده از بیمه‌شدگان بستری در بیمارستان‌ها تجزیه و در موارد مختلف پیشنهادهای تحلیلی ارائه شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری این اداره در سال جاری افزود: طرح پزشک خانواده شهری، مدیریت و تحلیل هزینه‌های درمانی، پیگیری و پیشبرد خدمات غیرحضوری و پیشبرد امور اداره از طریق کمیته‌های کاری از جمله اولویت‌های اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت است.

مختاری تصریح کرد: برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری جلسه تشکیل ستاد در فرمانداری برگزار و اعضای آن مشخص شده است.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم‌پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی و سازمان‌های بیمه‌گر اعضای ستاد اجرای طرح پزشک خانواده شهری هستند.

مختاری بیان داشت: همچنین در این زمینه جلسه توجیهی پزشکان و مسئولان اجرایی در مرکز بهداشت شهرستان جیرفت تشکیل شده است.

سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت هزینه‌های درمان گفت: نسخ مراکز درمانی به صورت دیسکتی انجام و اسناد به صورت سیستمی پذیرش می‌شوند.

مختاری عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شده‌ها بر مراکز درمانی بستری و سرپایی نظارت و کنترل کامل صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: آمارگیری، تحلیل داده‌ها و مطالبات پرداختی به مؤسسه‌های درمانی نیز انجام گرفته است.

مختاری خاطر نشان کرد: همچنین به موارد خارج از معمول تجویزی پزشکان تذکر داده شده و مکاتباتی در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام//ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول