اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران خبر داد

ارائه خدمات درمانی به 4 میلیون مراجعه‌کننده در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در 13 مرکز ارائه خدمات درمانی حدود چهار میلیون مراجعه‌کننده داشتیم و در پنج بیمارستان تامین اجتماعی در مازندران 33 هزار نفر نیز بستری شدند.

ارائه خدمات درمانی به 4 میلیون مراجعه‌کننده در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد خورشیدی صبح امروز در مراسم تجلیل از پرسنل خدماتی مدیریت درمان استان مازندران در ساری اظهار داشت: تامین اجتماعی یکی از ارگان‌های بزرگ خدمت‌رسانی به مردم است که خدمات تامین اجتماعی نیمی از افراد جامعه را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به برخی خدمات تامین اجتماعی در مازندران تصریح کرد: بخش زیادی از خدمات تامین اجتماعی در قالب درمان و در بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه تامین اجتماعی کشور حدود 35 میلیون نفر بیمه شده تحت حمایت دارد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و موثرترین عنصری که باعث پویایی و حرکت این سازمان می‌شود سرمایه بزرگ انسانی تامین اجتماعی است.

وی با تقدیر از عملکرد پرسنل خدماتی تامین اجتماعی تاکید کرد: انجام کارهای خدماتی در تامین اجتماعی نیز جزء اقدامات اساسی است که حضور پرسنل خدماتی باعث ارائه خدمات بهتر در سطوح مختلف می‌شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: حضور نیروهای خدماتی در سازمان کامل‌کننده زنجیره خدمات موثر تامین اجتماعی است.

خورشیدی حضور نیروهای کارآمد و باانگیزه را یکی از نیازهای اساسی تامین اجتماعی حال حاضر عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در تامین اجتماعی نیاز به پرسنل باانگیزه و علاقه‌مند به کار داریم و این توان در حال حاضر در مجموعه استان وجود دارد.

وی در ادامه درباره وضعیت پرسنل شرکتی در تامین اجتماعی مازندران گفت: سال گذشته 13 پرسنل شرکتی در این سازمان فعالیت می‌کردند که با همه 13 نفر بر اساس قانون جدید کار قرارداد منعقد شد و هیچ نیروی شرکتی در تامین اجتماعی مازندران نداریم.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران درباره عملکرد سازمان تامین اجتماعی در بحث درمان اذعان داشت: در 13 مرکز ارائه خدمات درمانی حدود 4 میلیون مراجعه‌کننده داشتیم و در پنج بیمارستان تامین اجتماعی در مازندران 33 هزار نفر بستری شدند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول