اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح‌های عمرانی شرکت ملی صنایع مس:

ورزشگاه اختصاصی صنعت مس 92 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح‌های عمرانی و احداث ورزشگاه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال صنعت مس کرمان تا اواسط سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه اختصاصی صنعت مس 92 افتتاح می‌شود

عبدالرضا برهانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی 30 هزار نفری "شهدای صنعت مس" کرمان از سال 86 اظهار داشت: روند اجرا و پیشرفت این پروژه در زمان مدیریت سابق شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل برخی مسائل و بی‌توجهی‌ها تعطیل و عملیات احداث با توقف مواجه شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده در دوران مدیریت سعد‌‌محمدی پروژه از مجموعه‌های نظارتی باشگاه صنعت مس کرمان خارج و ادامه عملیات احداث به شرکت ملی صنایع مس ایران محول شد، گفت: در حال حاضر عملیات احداث این پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی با جدیت بیشتر انجام شده و تا حدود 49 درصد ساخت این ورزشگاه پیشرفت داشته است.

برهانی‌نژاد گفت: به جز ورزشگاه اصلی این مجموعه بزرگ دارای دو استخر شنای مردان و زنان، سالن‌های پنج هزار نفری در رشته‌های هندبال، والیبال، بسکتبال و زمین‌های تنیس خاکی است.

مدیرعامل سابق باشگاه صنعت مس کرمان تصریح کرد: پارکینگ طبقاتی، یک مسجد بزرگ و دو زمین تمرینی با چمن‌های مصنوعی و طبیعی از دیگر امکانات مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس است.

وی در پاسخ به سئوالی زمان بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ را بسته به پارامترهای خاصی دانست و عنوان کرد: اختصاص بودجه مناسب و سرعت در پرداخت پول و همچنین چگونگی انجام کار توسط شرکت پیمانکار این مجموعه در آغاز بهره‌برداری از این پروژه دخیل هستند.

برهانی‌نژاد بیان داشت: در حال حاضر یکی از اهداف ما برگزاری مناقصه برای تسریع در روند احداث دیگر بخش‌ها و قسمت‌های این پروژه چون راهسازی و سر درب مجموعه و سایر سازه‌ها است.

مدیر طرح‌های عمرانی و احداث ورزشگاه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده زمان ساخت و بهره‌برداری از ورزشگاه مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس پایان سال 91 بوده است، گفت: اما با توجه به برخی مشکلات و پیش‌بینی‌ها می‌توان زمان پایان ساخت این ورزشگاه را اواسط سال 92 اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تنها عملیات ساخت و احداث این ورزشگاه به اعتباری 22 میلیارد تومانی نیاز دارد، ابراز داشت: تا کنون اعتباری قریب به 5 میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث این ورزشگاه هزینه شده است.

برهانی‌نژاد تصریح کرد: در عملیات ساخت و احداث این ورزشگاه با توجه به الگو برداری‌های به عمل آمده از آخرین متد و روش‌هایی استفاده شده که با استانداردهای مد نظر فیفا مطابقت دارد.

وی افزود: در صورتی که با انجام برخی تغییرات در عملیات احداث این ورزشگاه موافقت شود، امکان مسقف شدن ورزشگاه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول