اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکرمی در گفت‌وگو با فارس:

پیست تارتان ورزشگاه حیدریان بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بازسازی پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان را از جمله برنامه‌های این هیئت در سال جاری دانست.

پیست تارتان ورزشگاه حیدریان بازسازی می‌شود

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور امسال جزو اهداف و برنامه‌های مهم هیئت دو و میدانی استان قم است زیرا توانمندی‌ها و استعدادهای بسیار زیادی در دو و میدانی قم داریم.

وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر اتفاقات خوبی در دو و میدانی قم رخ داده است، چرا که با کارهای بسیار خوب و ارزنده‌ای که در هیئت با سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه انجام شده هم‌اکنون شاهد به بار نشستن تمام تلاش‌های انجام شده هستیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: تیم دو و میدانی رده سنی نونهالان قم در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور که با شرکت پنج تیم در تهران برگزار شد، با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی بعد از تیم تهران شد.

وی در ادامه به تعامل مثبت این هیئت با فدراسیون دو و میدانی اشاره کرد و بیان داشت: این ارتباط بسیار نزدیک و سازنده است، حتی در سفری که رئیس فدراسیون دو و میدانی در بهمن ماه سال گذشته به قم داشت، از نزدیک اجرای تست‌های استعدادیابی کارشناسان دو و میدانی که با همکاری هیئت دو و میدانی استان قم و هیئت دو و میدانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد را مورد بازدید قرار داد.

اکرمی افزود: همچنین در نشست رئیس فدراسیون دو و میدانی با ورزشکاران و دست اندرکاران هیئت دو و میدانی استان قم، از ارتباط بسیار نزدیک و تعامل سازنده هیئت دو و میدانی قم با آموزش و پرورش استان به لحاظ اینکه منبع گسترده نیروی انسانی اعم از داور، مربی و ورزشکار در این نهاد عظیم وجود دارد، تقدیر کرد چرا که این مهم موجب پشتوانه سازی برای دو و میدانی کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مباحث مطرح شده در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با سرپرست فدراسیون دو و میدانی، موضوعات مربوط به دو و میدانی قم و راهکارهای تجهیز امکانات و گسترش آن در نقاط مختلف شهر و استان مقدس قم بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به نیاز دو و میدانی‌کاران قمی به امکانات بیشتر، بیان کرد: ساخت و تجهیز پیست تارتان زمین چمن مجموعه ورزشی ورزشی شهید حیدریان قم که از سال‌های دور خاکی بوده و مورد استفاده قرار می‌گرفته است، در دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی و مدیر کل ورزش و جوانان مطرح شد که مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار ساخت این پیست را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان و از هیئت دو و میدانی استان قم به سبب تلاش‌های وافر در راستای قهرمانی پروری و استعدادیابی ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول