اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

هر تصمیمی در مورد ظرفیت ورزشگاه را می‌پذیریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از نظر باشگاه سپاهان باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص یابد، اما هر تصمیمی که در این‌باره گرفته شود را می‌پذیریم.

هر تصمیمی در مورد ظرفیت ورزشگاه را می‌پذیریم

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس عرف جاری باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیم مهمان اختصاص پیدا کند، اما هنوز شورای امنیت استان نظر قطعی خود را درباره ظرفیت اختصاص یافته به هواداران پرسپولیس اعلام نکرده است.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی در این‌باره گرفته شود، مورد قبول باشگاه سپاهان است، افزود: تیم سپاهان تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و پس از برد برابر ملوان برای رویارویی با تیم پرسپولیس آماده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در گفت‌وگو‌هایی که بین بازیکنان ما انجام شده، همه آنها بر این عقیده هستند که اگر پرسپولیس دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد، نباید این تیم را ضعیف فرض کنیم زیرا بازیکنان ذخیره انگیزه بالایی برای نمایش دادن توانایی‌های خود دارند.

وی با بیان اینکه اعلام نتیجه سه بر صفر بر ضد تیم پرسپولیس انگیزه زیادی را به تیم تزریق کرده است، بیان داشت: برخلاف تصور برخی، بازی بسیار دشواری برابر تیم پرسپولیس داریم.

به گزارش فارس، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر پرسپولیس در حالی در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود که این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی وضعیت قهرمان لیگ را مشخص کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول