اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره روابط عمومی استانداری ایلام خبر داد

برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در مشهد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره روابط عمومی استانداری ایلام گفت: به زودی جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، فرشته سنجیده اظهار داشت: این جشنواره با حضور تمام استان‌ها به منظور معرفی و اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات انجام شده در سفرهای استانی هیئت دولت برگزار

می‌شود.

وی افزود: ارائه دستاوردهای سفرهای استانی، مصوبات سفرها و درصد انجام مصوبات در استان‌ها، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های استانی مصوب سفر ریاست جمهوری، تهیه فیلم و عکس از پروژه‌های استانی و همچنین ارتباطات مردمی در سفرها، دیدار چهره به چهره استانداران، فرمانداران، وزرا، معاونین و نمایندگان وزرا در ستادهای بیست و هشتگانه و همچنین ارائه آثار هنری انجام شده در استان‌ها در خصوص سفرهای ریاست جمهوری در بخش  شعر، خاطره، نقاشی، عکس و ... در سطوح مختلف و برپایی غرفه‌های استانی برگزار می‌شود.

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام خاطر نشان کرد: توسعه، تعمیق و اطلاع‌رسانی هوشمندانه در بین افکار عمومی جامعه، مستندسازی اقدامات و دستاوردهای انجام شده در استان‌ها و معرفی جذاب‌ترین جلوه‌های دیدار مردمی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سنجیده بیان داشت: اصلی‌ترین و محوری‌ترین شاخص این جشنواره حوزه ارتباطات مردمی در سفر‌های استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت است.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ مردم‌مداری و خدمت‌رسانی در نهادها و دستگاه‌های دولتی به عنوان جلوه‌ای از خدمت دولت به ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی از اصلی‌ترین اهداف عالیه جشنواره یکصدمین سفر استانی ریاست جمهوری در مشهد مقدس است. 

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول