اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی انجام شد

بسته شدن پرونده همایش ترانزیت شرق کشور با حضور یک‌هزار مهمان خارجی

خبرگزاری فارس: همایش بین‌المللی خراسان جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق با حضور بیش از یک‌هزار مهمان داخلی و خارجی در بیرجند به کار خود پایان داد.

بسته شدن پرونده همایش ترانزیت شرق کشور با حضور یک‌هزار مهمان خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خراسان جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق عصر امروز در اختتامیه همایش با بیان اینکه بیش از 130 مقاله به همایش ارایه شده است، اظهار داشت: از این تعداد 100مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله شفاهی بوده است.

خلیل خلیلی افزود: طی دو روز گذشته این همایش میزبان بیش از یک‌هزار نفر از اندیشمندان، سیاستمداران، متخصصان، مهمانان و سفرای خارجی و وزرای حمل و نقل کشورهای آسیای میانه بود.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خراسان جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق با اشاره به اینکه این همایش نخستین همایش با این حجم بالای افراد و از نظر جنبه‌های علمی و اجرایی در استان بود، تصریح کرد: نشست تخصصی، ارائه مقالات، مراسم افتتاحیه و اختتامیه از جمله برنامه‌های این همایش است.

خلیلی تصریح کرد: برگزاری همایش بین‌المللی مستلزم ملزوماتی است که در خراسان جنوبی به دلیل نوپا بودن این ملزومات کامل فراهم نیست.

وی گفت: دبیرخانه همایش به دنبال پیگیری سومین همایش با این موضوع در سطح استان خراسان جنوبی است.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خراسان جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق اظهار امیدواری کرد: نتایج ملموس و کاربردی این همایش بتواند در راستای توسعه محور شرق موثر باشد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول