اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی مقالات برتر

همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق پایان یافت

خبرگزاری فارس: همایش دو روزه خراسان‌جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق با معرفی مقالات برتر در بیرجند به کار خود پایان داد.

همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طی دو روز برگزاری این همایش در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی چندین نشست تخصصی و برنامه ارائه مقاله انجام شد که در کل در این دو روز 31 مقاله به صورت شفاهی و 109 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شده بود.

همچنین در مدت برگزاری این همایش دو نشست تخصصی با موضوعات ابعاد ملی و بین‌المللی توسعه اقتصادی و ترانزیت در خراسان‌جنوبی و توسعه محور شرق با مشارکت بخش خصوصی با حضور کارشناسان مختلف برگزار شد.

در پایان این همایش مقالات ارائه شده از سوی احمد آریافر، جعفر آهنگران، محمدعلی بیجاری، سیامک یگانه و سمانه بهروزیان به عنوان مقالات برتر در دومین همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این همایش 17 سفیر از کشورهای آسیای میانه حضور داشتند همچنین وزرای حمل و نقل کشورهایی مانند قزاقستان، تاجیکستان، افغانستان، هندوستان و ترکیه نیز حضور داشتند.

سالن برگزاری محل همایش در این دو روز پذیرای یک هزار میهمان داخلی و خارجی بود که از مباحث تخصصی ارائه شده در این همایش استفاده کردند.

حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه سبب پررنگ شدن این همایش در سطح رسانه‌ها شده بود.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان برگزاری همایش قرار بود معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مراسم اختتامیه حضور پیدا کند که این برنامه لغو و معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان سخنران مراسم اختتامیه حضور پیدا کرد.

این همایش با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در خراسان‌جنوبی و بررسی و ارائه راهکارهای عملی برای توسعه محور شرق برگزار شده بود که نشست‌های مسئولان استانی و کشوری با وزرای کشورهای همسایه در راستای رسیدن به این اهداف برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول