به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسانجنوبی، با اجرای طرح مکانیزه پاسخگویی اطلاعات 118، میزان پاسخگویی متقاضیان در استان در ساعت پرترافیک 8 تا 13 و در مابقی ساعات شبانهروز نسبت به گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
همچنین اجرای طرح مذکور باعث رشد کمی و کیفی پاسخگویی و صرفهجویی در مصرف انرژی اپراتور و در نتیجه ارائه سرویس بهتر و مناسبتر به متقاضیان شده است.
در حال حاضر مرکز 118 شرکت مخابرات خراسان جنوبی پاسخگویی به همشهریان هشت شهرستان استان شامل بیرجند، قاینات، فردوس، نهبندان، سرایان، درمیان، سربیشه و بشرویه را برعهده دارد.
گفتنی است مرکز اطلاعات 118 بیرجند بعد از مکانیزه شدن و سهولت در ارائه خدمات به شهروندان توصیه میکند تا حد امکان از طرح سئوالات متفرقه خودداری کنند تا از ایجاد ترافیک ارتباطی جلوگیری شود.
انتهای پیام/ی30/پ3003