اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

مراسم بزرگداشت ارتحال امام باشکو‌ه‌تر برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال باید مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

مراسم بزرگداشت ارتحال امام باشکو‌ه‌تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت عصر امروز یکشنبه در ستاد حماسه سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت متکی به اسلام و قرآن بود و همین دلیل ماندگار این شخصیت بزرگ و عرفانی شده است.

مصطفی آزادبخت با تأکید بر برگزاری مراسم‌های مختلف در شأن و منزلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: امسال به منظور تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم  اسدآباد به مرقد مطهر امام راحل  اعزام می‌شوند.

وی  با بیان اینکه سرمنشأ موج بیداری امت‌‌های مسلمان که موجب اضمحلال و شکست نقشه‌های قدرت‌های استکباری را فراهم کرده، اندیشه‌ها و روشنگری‌های حضرت امام خمینی (ره) بوده است، گفت: امسال با موج بیداری امت‌های اسلامی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) از اهمیت بیشتری برخوردار است که می‌طلبد مراسم با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور حماسه بزرگ حماسه‌سازانی است که با اتکا به نیروی ایمان و قدرت لایزال خداوند به جهانیان نشان داد می‌توان بر ظلم و ستم پیروز شد.

آزادبخت از تشکیل هشت کمیته برای برگزاری مراسم‌ ارتحال امام (ره) و حماسه سوم خرداد خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس شهدا، همایش دانشجویی شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از جمله برنامه‌های این ستاد در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول