اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون اسکواش

رئیس هیئت اشکواش کردستان انتخاب شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش استان کردستان ظهر امروز با حضور دبیر فدراسیون اسکواش انتخاب شد.

رئیس هیئت اشکواش کردستان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهو طوفانی که از یک سال پیش به عنوان سرپرست هیئت اسکواش کردستان فعالیت دارد، با برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیئت این رشته ورزشی معرفی شد.

رئیس جدید هیئت اسکواش کردستان به برنامه‌های انجام شده این هیئت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در سال گذشته نصب و راه‌اندازی نخستین کورت یا دیواره اسکواش چهار طرف شیشه کشور در این استان بود.

وی از ایجاد چارت جدید و مشخص برای فعالیت این هیئت ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: جذب افراد تحصیل‌کرده و ورزشکار، میزبانی و برگزاری کلاس‌ مربیگری کشور در مرکز استان، زمینه‌سازی برای فعالیت هیئت اسکواش شهرستان‌ها، برگزاری جلسات با شهرداری‌ها برای نصب تک دیوار اسکواش در سطح پارک‌ها و غیره از دیگر برنامه‌های انجام شده در سال گذشته است.

طوفانی در ادامه از جذب بازیکن در تمامی رده‌های سنی، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری، ایجاد مدرسه اسکواش در سطح شهرستان‌های استان در ایام تعطیلات تابستان و استفاده از تجهیزات به عنوان تعدادی از برنامه‌های چهار ساله خود نام برد.

وی از احداث خانه اسکواش در مرکز استان، برگزاری جلسات با شهرداری‌ها در رابطه با مکان‌یابی دیواره‌های اسکواش در سطح پارک‌ها در سال‌جاری، فعال‌سازی هیئت اسکواش تمامی شهرستان‌های سطح استان و تجهیز سخت‌افزاری هیئت استان با همکاری فدراسیون اسکواش به عنوان دیگر برنامه‌های خود یاد کرد.

رئیس جدید هیئت اسکواش کردستان به رایزنی با آموزشگاه‌ها در رابطه با نصب تک دیواره اسکواش در مدارس اشاره کرد و افزود: فعال‌سازی اسکواش در مهد‌کودک‌های سطح استان در دستور کار این هیئت ورزشی قرار دارد که در این راستا رایزنی‌های لازم انجام شده است.

وی در پایان، شرکت در مسابقات کشوری و حضور در طرح الماس ملی را به عنوان دیگر برنامه‌های چهار ساله خود در هیئت اسکواش کردستان نام برد.

 طوفانی با کسب تمامی آرا مجمع به عنوان رئیس هیئت چهار ساله این هیئت ورزشی انتخاب شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول