اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم شهید همت شهرضا تأکید کرد

عزم پولادین تیم بسکتبال شهید همت برای صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال شهید همت شهرضا گفت: با وجود شکست تیم شهید همت در بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال آماده شکست سنگین حریف قزوینی و صعود به مرحله بعدی مسابقات هستیم.

عزم پولادین تیم بسکتبال شهید همت برای صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مجید سبزواری ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی روز گذشته که در قزوین و به میزبانی تیم تکماش برگزار شد در حالی که تا دو دقیقه پایانی با اختلاف 11 امتیاز از حریف خود پیشی گرفته بودیم، اما به دلیل اشتباهات داوری،  بازی را با نتیجه 60 بر 57 واگذار کردیم.

وی ادامه داد: این نخستین باری نبود که تیم شهید همت از اشتباهات داوری متضرر شد و در طول مسابقات لیگ دسته اول نیز چندین بار نتیجه بازی را با تصمیمات نادرست داوران به حریفان واگذار کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال شهید همت شهرضا با اشاره به بازی  برگشت تیم شهید همت در پلی‌آف لیگ دسته اول گفت: این بازی روز دوشنبه 28 فروردین ساعت 16 عصر در ورزشگاه شهید طحانی شهرضا برگزاری می‌شود و بی‌شک حضور پرشور هواداران و مسئولان شهرستان نقش بسزایی در موفقیت تیم شهید همت دارد.

وی با تشریح اهمیت نتیجه دیدار برگشت تصریح کرد: مربی تیم ما در این بازی براساس گزارش ناصحیح داوران بازی رفت محروم است و اگر تیم شهید همت با اختلاف بیش از چهار امتیاز حریف خود را شکست دهد بازی سوم نیز به میزبانی ما برگزار می‌شود.

سبزواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهید همت افزود: این باشگاه در سال جاری در 13 رشته ورزشی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در حال حاضر نیز به عنوان تنها نماینده ورزشی شهرستان شهرضا در سطح ملی فعالیت دارد.

وی با اظهار گلایه از مسئولان شهرستان شهرضا به دلیل عدم توجه به مسائل و مشکلات این تیم گفت: در حالی که عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی همواره از حامیان مادی و معنوی باشگاه شهید همت بوده است، اما سایر مسئولان شهرستان کم‌ترین خدمتی را از این تیم دریغ می‌کنند و انتظار داریم در آینده شاهد عنایت این افراد به تیم شهید همت باشیم.

سرپرست تیم بسکتبال شهید همت شهرضا اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت مسئولان و مردم شریف شهرضا شاهد حضور تیم بسکتبال شهید همت شهرضا در سطح اول بسکتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول