اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری صورت گرفت

گلایه بخشدار بردخون از ادارات راه و بنیاد مسکن دیر

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون از برخی اقدامات اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان دیر گلایه کرد.

گلایه بخشدار بردخون از ادارات راه و بنیاد مسکن دیر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در جلسه شورای اداری بردخون در مسجد مدینه روستای وحدت آباد گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و مسئولان باید به این شعار پایبند باشند و از نیرو و تولید ملی حمایت کنند و در زمینه اشتغال و به کارگیری نخبگان و متخصصان تلاش کنند.

محمدپور افزود: کمیسیون کشاورزی با ریاست رئیس جمهور تشکیل شده و دولت مصمم است در جهت اشتغال جوانان جویای کار گام بردارد و با واگذاری زمین و توجه و گسترش باغداری و شیلات، زمینه عملی شدن این شعار فراهم شود پس ادارات بخش نیز موظفند با تمام توان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: توجه به سرمایه ایرانی در اولویت قرار گیرد تا فرصت‌های شغلی گسترش یابد و با همت مسئولان و حمایت مردم به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم تا خواسته رهبر معظم انقلاب که حساسیت خاصی به این موضوع دارند به مرحله عمل درآید.

محمّدپور با تقدیر از حضور 89 درصدی مردم بردخون در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی و ادارات و مردم در این حماسه نقش داشتند و در ایام نوروز نیز با تلاش ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شاهد رضایتمندی مسافران و مسئولان بودیم، البته جاذبه‌های گردشگری بخش به خوبی معرفی نشده بود که امیدواریم در سال آینده تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی از اداره راه و شهرسازی شهرستان گله کرد و گفت: از بوشهر تا بردخون هیچ تابلوی راهنمایی که نشان‌دهنده نام این منطقه باشد نصب نشده و در زمینه راهسازی بویژه سه راه شهنیاء و جاده‌های آنتنی اقدام خوبی صورت نگرفته و مردم رضایت کافی ندارند.

این مقام مسئول ادامه داد: از این به بعد جلسات شورای اداری را در روستاها تشکیل می‌دهیم تا ضمن بررسی مسائل منطقه و روستا،دیداری با مردم داشته باشیم و از نزدیک با خواسته‌های آنان آشنا شویم.

وی با گله از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان دیر گفت: روستای وحدت‌آباد سابقه زیادی دارد اما مشکلات و نیازهای مردم فراوان است و انتظار داریم با آغاز کار دهیاری شاهد پیشرفت و تغییرات اساسی روستا باشیم.

بخشدار بردخون از تأسیس تعاونی دهیاران بردخون خبر داد و گفت: اسکله خورخان بردخون آرزوی دیرینه مردم است که تا به حال محقق نشده و با اینکه بحث زیست محیطی آن حل شده، به دلیل نبود اعتبار کار احداث آن آغاز نشده که امیدواریم امسال عملی شود.

محمّدپور در ادامه گفت: اعتبارات زیادی برای بخش جذب شده اما مشکل عمده مطالباتی است که ادارات دارند و این باعث کندی و رکود فعالیت‌ها در برخی زمینه‌ها شده است.

مسئولان ادارات و دهیاران و شوراهای اسلامی نیز به بیان عملکرد و خواسته‌های خود پرداختند.

در پایان علی عباسی‌نیا به عنوان نخستین دهیار روستای وحدت‌آباد بردخون معرفی شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول