اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

خدمات بنیاد مسکن باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

خدمات بنیاد مسکن باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در خرم‌آباد ضمن تبریک سالروز بنیاد مسکن و تسلیت ایام فاطمیه گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل و با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی کشور در 21 فروردین 1358 تشکیل و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه تأسیس نهاد بنیاد مسکن نقش مؤثری در پیشرفت و تعالی روستاها داشته و دارد، افزود: به برکت این نهاد امروز وضعیت روستاها از نظر بهره‌مندی از امکانات و تسهیلات برابر با زندگی شهری شده است و جلوی مهاجرت معکوس در روستاها گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه بهترین واحدهای مسکونی با حضور این نهاد در روستاها ساخته می‌شود، گفت: احداث مسکن و اجرای طرح‌های هادی روستایی موجب بهره‌برداری روستاییان از امکانات و برابری شرایط زندگی در مناطق روستایی با مناطق شهری شده است.

میرعمادی با اشاره به اینکه امروز نحوه مهاجرت روستاییان به شهرها روند معکوسی به خود گرفته یادآور شد: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای تحقق این مهم باید زمینه بازگشت روستاییان مهاجر به مناطق روستایی را فراهم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خدمات ارایه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهت هر کاری باید برای خدا باشد، گفت: تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طرف امام به خاطر رضای خدا و خدمت به محرومان بوده، که امروز به برکت انفاس قدسیه حضرت امام خمینی(ره) که تأسیس بنیاد مسکن را انجام داد، این بنیاد به یک شجره طیبه تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه کار حضرت امام ماندگار شده، گفت: سیره امام راحل سیره علوی و حضرت علی(ع) بود، زیرا امام اندیشه پاک داشت و تمام کارهایش برای خدا بود.

وی افزود: تأسیس بنیاد مسکن از طرف امام برای خدا بود، زیرا کار برای خدا ماندگار است و کاری که برای خدا نباشد مانند کف روی دریاست و زود از بین می‌رود.

میرعمادی به استعدادهای لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان ظرفیت مناسبی برای کشاورزی دارد و امسال که به‌ نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است، باید جهت حفظ اقتصاد کشور به بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای شود.

وی در ادامه به حدیثی از حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت در حدیثی فرموده که من در زندگی شما سه چیز شامل، خواندن قرآن، نگاه کردن به سیمای پیامبر و انفاق و بخشش در راه خدا را دوست دارم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: این حدیث چند پیام مهم برای ما دارد و نخستین پیام آن این است که محبت و انس با خداوند متعال اولین گام تهذیب نفس و موفقیت انسان است.

وی افزود: پیام دوم این حدیث این است که تا زمانی ‌‌که محبت و انس ایجاد نشود کارها به نتیجه نمی‌رسد و اگر محبت و انس باشد سخت‌ترین کارها نیز آسان می‌شود.

در این مراسم از تعدادی بازنشستگان اداره‌کل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی لرستان با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول