اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

آموزش و پرورش زیربنای توسعه علمی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش زیربنا و اساس توسعه علمی کشور را بر عهده دارد و جایگاه آن در این حوزه بسیار ویژه است.

آموزش و پرورش زیربنای توسعه علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خلیل رضایی ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: زیرساخت بقیه توسعه‎ها در حوزه توانمندی‎های نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توسعه علمی است که توسط آموزش و پرورش رخ می‎دهد.

وی افزود: علم و دانش زمان، مکان و محدودیت ندارد و حتی تا آخرین لحظات عمر باید به دنبال علم و سواد باشیم و این امر در اسلام سفارش شده است.

رضایی ادامه داد: قدر و منزلت شهید والا است ولی وقتی شهید در مقابل معلم قرار می‎گیرد و یک ارزیابی انجام شود می‎بینیم که جایگاه معلم حتی از شهید نیز بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: صدقه جاریه اگر در مادیات خلاصه شود ماندگاری ندارد ولی ارزش و ماندگای کار معلم زیاد است چون در تربیت انسان خلاصه می‎شود.

رضایی اضافه کرد: اگر امروز به دنبال توسعه نیروی انسانی و کشور هستیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم در غیر این صورت رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله امکانپذیر نخواهد بود.

وی یادآور شد: تربیت دینی و اخلاق اسلامی فرزندان این آب و خاک از اهداف آموزش و پرورش است و در این راستا نقش معلمان بسیار پررنگ است.

رضایی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این اهداف مقدس از همه توان و امکاناتمان استفاده می‎کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کسانی که با کسب مدارج بالا به دنبال رفتن از آموزش و پرورشند بدانند بهترین عمر یادگیری بین 6 تا 18 سالگی است که اگر خوب هدایت شود می‌توان یک مصلح را تحویل جامعه داد.

رضایی تصریح کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه علمی را بر عهده دارد و بقیه توسعه‎ها در حوزه توانمندی‎های نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زیرساخت آن توسعه علمی است که توسط آموزش و پرورش رخ می‎دهد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول