اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 15 میلیارد ریال مستمری به مددجویان در خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده گفت: سال گذشته 15 میلیارد مستمری به مددجویان عادی و طرح شهید رجایی زیر پوشش کمیته امداد خدابنده مستمر پرداخت شده است.

پرداخت 15 میلیارد ریال مستمری به مددجویان در خدابنده

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 892 خانوار در قالب طرح شهید رجایی و مددجویان عادی زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند.

وی خاطر نشان کرد: خانوارهای طرح شهید رجایی و مددجویان عادی زیر پوشش کمیته‌امداد خدابنده جمعیتی بالغ بر 5 هزار و 831 مددجو را شامل می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده اذعان داشت: در مجموع سال گذشته 15 میلیارد و 305 میلیون و 150 هزار ریال مستمری به این دو گروه از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد خدابنده مستمر پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد خدابنده در سال گذشته افزود: اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی و همچنین کمک‌هایی که از محل اعتبارات خود کمیته امداد به مددجویان این نهاد شده است از جمله اقدامات این نهاد در سال گذشته است.

ملکی کمک به مددجویان در بخش کمک‌های موردی، کمک‌های موردی ویژه، کمک به خانواده‌های سرباز و خانواده‌های زندانیان از جمله اقداماتی است که این نهاد در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند در طول سال انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌مندی 633 خانوار از کمک‌های موردی ویژه کمیته امداد خدابنده افزود: همچنین 914 خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد خدابنده نیز از کمک‌های موردی سهم شهرستان بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده اظهار کرد: تعداد مددجویانی که از این تسهیلات استفاده کرده‌اند، جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 742 مددجو را شامل می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای پرداخت کمک‌های سهم موردی شهرستان مبلغ 350 میلیون و 578 هزار ریال اعتبار هزینه شد.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده کمک‌های سهم موردی شهرستان در مواقعی که نیاز به حل مشکل فوری مددجویان است، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول