اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

کمیته امداد در خط مقدم کمک به محرومان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: کمیته امداد در حمایت از محرومین در خط مقدم قرار دارد که این سعادت بزرگی برای این نهاد است.

کمیته امداد در خط مقدم کمک به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی صبح امروز در همایش بزرگ دانشجویان و طلاب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: دانشجویان و طلاب برای اینکه بتوانند پیام درستی را برسانند و از علم بهره درستی ببرند باید علم را درست تعریف کنند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه باید به دنبال علم خدایی باشیم علمی که ما را به خدا و خدمت به خلق نزدیک کند، گفت: امروزه علمی که در غرب وجود دارد مهلک است و انسان‌ها را ملحد و مبتذل می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از گرایش‌های فطری انسان حقیقت‌جویی است و یکی از توانایی‌های انسان قدرت شناخت واقعیات است، تصریح کرد: شناخت خود و جهان پیرامون یا به عبارت دیگر خودآگاهی و دیگر آگاهی از ویژگی‌های انسان است و انسان با آگاهی از خویشتن، قادر می‌شود چیزهای دیگر را بشناسد و حتی خداشناس شود.

امام جمعه دهدشت در جمع دانشجویان و طلاب اضافه کرد: انسان از طریق اطاعت و عبادت خداوند به او نزدیک می‌شود و علم، موجب اطاعت و عبادت بنده است.

حسینی با بیان اینکه در اسلام شرط قبولی عمل، علم و دانش است، گفت: دانش عمل را سودمند می‌سازد زیرا عمل بدون آگاهی انسان را به هدف نمی‌رساند، حتی اگر صورت ظاهری عمل درست باشد.

وی خاطرنشان کرد: علم بشریت در مقابل علم الهی بسیار ناچیز است و خداوند خواسته که انسان خلاق باشد و همین آفرینش انسان و فکر و روحیات انسان از اعجازهای علمی و آفرینش خداوند است.

امام جمعه دهدشت دانشجویان و طلاب را ذخیره‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شما عزیزان باید با حرکت در مسیر الهی علم خود را در راه نیل به اهداف بزرگ انسانی قرار دهید.

خطیب جمعه دهدشت افزود: امروز کشور عزیزمان برای تسریع در پیشرفت بیش از گذشته نیازمند شما بوده که در راه علم گام برمی‌دارید.

حسینی در ادامه به خدمات ارزنده کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در حمایت از محرومین در خط مقدم قرار دارد که این سعادت بزرگی برای این نهاد است.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول