اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمیته امداد اردبیل زمینه آزادی 36 زندانی را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد این استان با پرداخت یک میلیارد و 908 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه زمینه آزادی 36 نفر را فراهم کرده است.

کمیته امداد اردبیل زمینه آزادی 36 زندانی را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در نشست با جمعی از روسای حقوقی ادارات استان اردبیل اظهار داشت: با پرداخت وام‌های هشت و شش میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌هایی که سرپرست خانوار آنها به دلیل جرایم غیر عمد مالی گرفتار زندان شده‌اند تلاش می‌کنیم زمینه آزادی این محکومان را فراهم کنیم.

این مسئول افزود: در این زمینه کمیته امداد به عنوان عضو فعال ستاد دیه در ارائه مشاوره‌ به مددجویان و خانواده‌های نیازمند نیز در حد توان فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد.

وی میزان کمک‌های بلاعوض به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را در سال گذشته 305 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه کمیته امداد در سرفصل‌های مشخص همچنان حمایت‌های خود را از خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود کمک‌های پرداختی مربوط به حوزه بهداشتی و درمانی را نیز برای 24 هزار و 706 نفر به مبلغ 19 میلیارد و 529 میلیون ریال اعلام کرد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه بخشی از خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش این نهاد از بیماری صعب‌العلاج به ویژه هزینه‌های سرسام‌آور شیمی‌ درمانی رنج می‌برند و توان تامین این هزینه‌های سنگین را ندارند، ما تنها بخشی از این نیازها را می‌توانیم برآورده کنیم که در این زمینه به شکل‌گیری انجمن خیرین و همچنین کمک و مساعدت نهادهای دیگر نیاز داریم.

زلالی یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های مستمری بگیر و کاهش وابستگی آنها به پرداختی‌های ماهانه اعلام کرد و افزود: در سال گذشته برای پنج هزار و 779 نفر از مددجویان خود در حوزه اشتغال با پرداخت تسهیلاتی معادل 196 میلیارد و 285 میلیون ریال در صنف‌ها و گروه‌های مختلف اشتغالزایی ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: ما موظف هستیم در کنار ایجاد اشتغال، بحث نظارت و مراقبت از اشتغال ایجاد شده را نیز جدی بگیریم تا در یک بستر مناسب این فرصت‌های شغلی به شکوفایی رسیده و بستر اشتغال مولد را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با یادآوری اینکه امسال نیز در این حوزه جشن اشتغال سه هزار مددجوی کمیته امداد را برگزار می‌کنیم، افزود: سال گذشته در این زمینه جشن اشتغال یک هزار مددجوی کمیته امداد برگزار شد.

این مسئول با قدردانی از همکاری خوب آموزش فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش به چهار هزار و 750 نفر مددجوی کمیته امداد، ابراز داشت: با همکاری مراکز و نهادهای کاریابی برای 265 نفر اشتغال مولد ایجاد شده است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول