اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

رضایت رهبری بزرگ‏ترین مدال افتخار فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رضایت مقام معظم رهبری از تعلیم و تربیت بزرگ‏ترین مدال افتخار برای فرهنگیان است.

رضایت رهبری بزرگ‏ترین مدال افتخار فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی اظهار داشت: شهید مطهری بزرگ‏ترین الگوی شایسته معلمان است که یاد و خاطره وی همواره زنده می‏‌ماند.

وی با اشاره به اینکه مزین‌شدن یادبود تجلیل از فرهنگیان به نام شهید مطهری افتخار بزرگی برای آنها محسوب می‏‌شود، خاطر نشان کرد: رضایت‏‌مندی مقام معظم رهبری از تبیین سند تحول بنیادین در اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان دستآورد بزرگی برای این اداره به شمار می‏‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیار زیادی برای اجرای سند تحول بنیادین در اداره‌کل آموزش و پرورش استان داشتند، اضافه کرد: در حال حاضر مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اجرای این سند را یک وظیفه و تکلیف می‏داند.

وی به افتتاح و کلنگ‏‌زنی پروژه‏‌های اداره‌کل آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: خانه معلم 2 و استخر فرهنگیان امروز با حضور مقامات استانی کلنگ‏‌زنی شد که در مجموع این پروژه‏‌ها در سال 92 به بهره‏‌برداری می‏‌رسند.

نظری همچنین با اشاره به افتتاح مرکز فن‏‌آموز استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای پروژه‏‌ها برنامه‏‌ریزی می‏‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول