اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرهنگیان بسیجی کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج فرهنگیان کردستان امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم از فرهنگیان بسیجی نمونه استان تجلیل و قدردانی کرد.

فرهنگیان بسیجی کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان ظهر امروز در مراسم  تجلیل از فرهنگیان بسیجی که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رسالت معلمان در عصر کنونی خطیرتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

کیومرث کشاورز تصریح کرد: فرهنگیان در انقلابی که بر اساس ارزش‌های اسلامی پایه‌ریزی شده نقش و تاثیر بسزایی داشته‌اند و برای حفظ و جلوگیری از نفوذ دشمنان در تهاجم فرهنگی نیز تکلیف ویژه‌ای برعهده دارند.

 

وی از اعزام بیش از 25 هزار دانش‌آموز و فرهنگی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و عنوان کرد: حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی موجب آشنایی بیشتر آنان با حماسه‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس می‌شود.

 

وی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اردوها تاکید کرد و افزود: در راستای ترویج و نهادینه کردن هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناساندن شهدا و رزمندگان به نسل جوان، اردوهای راهیان نور باید بسیار پرمحتواتر برگزار شود.

 

سازمان بسیج فرهنگیان کردستان گفت: مسئولان کاروان‌ها باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه مناسبی را برای شناخت بیشتر جوانان از حماسه آفرینی‌های ملت ایران در دفاع مقدس ایجاد کنند.

 

کشاورز به سازماندهی بیش از 100 هزار دانش‌آموز بسیجی استان اشاره کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان بسیجی همواره حضوری فعال در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و استانی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد از فرهنگیان استان نیز عضو بسیج هستند که همواره در برنامه‌های مختلف از جمله  طرح حلقه‌های صالحین حضور چشمگیری دارند.

 

وی عنوان کرد: تجلیل از فرهنگیان امروز در دو بخش شامل برترین‌‌های جشنواره فرهنگی بسیجیان دانش‌آموز و فعالین عرصه تحقق برنامه‌ها و حلقه‌های صالحین است.

 

گفتنی است، برگزیدگان جشنواره علمی پژوهشی بسیج عبارتند از هیرش قادرزاده از شهرستان بانه، غزاله خردمند از سقز، سیدعبدالقادر حسینی از زیویه، ژیلا ملکی و اعظم اکبری از قروه است.

 

فعالین طرح حلقه‌های صالحین استان نیز طالب ساعدی ، اقبال محمدی و مسعود قادرمری از سنندج، عبیدالله حسامی از اداره‌کل آموزش و پرورش استان، جمیله فلاحی از سقز، سید عباس موسوی از سقز، اقبال بسطامی از بیجار، زهرا عظیمیمان از بیجار، یوسف باقری از کامیاران و .. هستند که با لوح تقدیری و هدایایی از آنها تجلیل شد.

 

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول