اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت هفته مقام معلم

همایش کوهپیمایی فرهنگیان مشهدی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش کوهپیمایی فرهنگیان گرامیداشت هفته مقام معلم در ارتفاعات روستای چشمه پونه و تخت مغان با حضور معلمان وپرسنل ادارات آموزش و پرورش نواحی مشهد و اداره‌کل استان برگزار شد

همایش کوهپیمایی فرهنگیان مشهدی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدتقی فخریان مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع کوهنوردان فرهنگی با اشاره به دیدار معلمان در روز 13 اردیبهشت با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این روز مقام عظمای ولایت ضمن تبیین جایگاه و نقش بی‌بدیل معلم،لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را یاد آور شدند و خاطرنشان کردند که عملکرد صحیح، با تدبیر دلسوزانه معلم بی‌تردید می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی، اخلاقی و رفتاری جامعه را حل نماید.

فخریان با اشاره به برنامه‌های هفته مقام معلم در استان خراسان رضوی همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری معلمان را از فعالیت‌های پر ثمر برشمرد و بر استمرار آنها برای تقویت روحیه معلمان به منظور کیفیت‌بخشی به ساعات درسی در مدارس تأکید کرد.

میرسیستانی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی کوتاه با یادآوری 15 اردیبهشت امسال و دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار حضور پررنگ فرهنگیان همچون گذشته در این انتخابات شد.

در پایان همایش کوهپیمایی به 17 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه از طرف اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول