اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های مازندران خبر داد

20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت زندان آمل اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های مازندران گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت زندان آمل اختصاص یافت.

20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت زندان آمل اختصاص یافت

علی‌اکبر غفاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در حال حاضر چند پروژه احداث زندان‌های استاندارد برای شهرهای مازندران در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: زندان شهرهای بهشهر، تنکابن و آمل در دست اقدام است تا در آینده شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

غفاریان با اشاره به اینکه فضای زندان فعلی آمل محدود است و این اداره کمبود جا دارد، بیان داشت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساختمان جدید اداره زندان آمل در سال 1391 اختصاص یافت.

مدیرکل زندان‌های مازندران، اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با اعلام اینکه بین 8 هزار تا 8 هزار و 500 زندانی در بندهای این استان به سرمی‌برند، تصریح کرد: تعداد زندانیان ما در سطح شهرهای استان شناور است.

این مسئول با اعلام اینکه باید زندان مکانی برای بازسازی روحی، روانی و شخصیتی افراد مرتکب به بزه باشد، گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی زیادی برای کاهش بزه و جرم برای زندانیان در نظر داریم.

غفاریان اضافه کرد: سعی داریم در طول روز زندانیان را به سه کار عمده شرکت در کلاس‌های قرآن، احکام و برنامه‌های فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌های مختلف هنری و سالن‌های ورزشی مشغول داریم.

وی اذعان داشت: با مشغول بودن زندانیان به کارهای فرهنگی، هنری و ورزشی برای بازسازی جسم و روح آنها می‌توانیم گام های بزرگی برداریم و در پایان روز زندانی کاملاً خسته شده و با آرامش به استراحت بپردازد و در مقابل زندانیان بعد رهایی از بند به افراد مفید و کارآمدی برای جامعه تبدیل شوند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول