اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 10 میلیارد ریال

مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان انار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با هزینه 10 میلیارد ریال مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری کوثر فرهنگیان شهرستان انار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان انار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، با هزینه 10 میلیارد ریال مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری کوثر فرهنگیان شهرستان انار ظهر امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدحسین حسینی‌صادق معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح مجتمع تفریحی رفاهی و گردشگری کوثر فرهنگیان شهرستان انار با اشاره مقام علمی شهید مطهری اظهار داشت: آثار این شهید بسیار ارزشمند است و قشر فرهنگی را به مطالعه و بهره‌گیری از این آثار باارزش توصیه می‌کنم.

وی گفت: معلمان باید قدر و جایگاه و منزلت خویش را خوب بدانند و با صبر، تحمل و سعه‌صدر به آموزش ‌روشنگری و تربیت نسل جوان بپردازند.

حسینی‌صادق به سند تحول بنیادین مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این سند تحول به دلیل اینکه نسخه‌ای است که از سوی پزشک نوشته شده باید به تمام محورها و اهداف اصلی آن توجه و به اجرا گذاشته شود. 

‌به گزارش فارس در این مراسم از معلمان نمونه شهرستان انار و معلمانی که در بعضی از برنامه‌های فرهنگی و هنری رتبه کسب کرده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول