اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگسرای آیت‌الله مدرسی در یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرهنگسرای آیت‌الله سید محمد مدرسی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال در زیربنای 1100 متر مربع در سه طبقه افتتاح شد.

فرهنگسرای آیت‌الله مدرسی در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد، فرهنگسرای خانواده که با نام آیت‌الله سید محمد مدرسی نامگذاری شده است در خیابان سیدالشهدا (ع)، کوچه 7 (مجاهد) با صرف هزینه ساخت و سازی بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این فرهنگسرا در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع و زیربنای یک‌هزار و 100 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح فرهنگسرای خانواده، رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه با اشاره به اینکه اصل و اساس جامعه اسلامی از خانواده منشعب می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این فرهنگسرا منشأ خیری برای محله و شهر باشد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان با تحسین ساخت فرهنگسرای آیت‌الله  مدرسی در منطقه محروم شهر خاطرنشان کرد: مناطق محروم نیاز شدیدی به لحاظ فرهنگی دارند که امیدواریم توجه به این مناطق ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی نیز در این مراسم با اشاره به عدم وجود طلاق در یزد طی سال‌های 41 و 42 اظهار داشت: در حال حاضر از هر 13 ازدواج در یزد، 3.5 مورد به طلاق می‌انجامد.

وی تأکید کرد: از لحاظ فرهنگی ضعیف هستیم و یکی از بهترین اهداف بلند این بنای خیر، حل مشکلات خانوادگی و ترویج فرهنگ خانواده است.

مدرسی با بیان روایتی از صدای قلم دانشمندان، گام رزمندگان و تولید کارخانجات را سلاح‌هایی دانست که انسان‌ها را به خدا نزدیک می‌کند.

سید محمد کاظم مدرسی علاوه بر این دو ویژگی ارتباط با خدا و ارتباط با خلق خدا را نیز از مواردی دانست که برتر و بالاتر از آن نیست.

شهردار یزد نیز در مراسم افتتاح فرهنگسرای خانواده با ستودن اشتیاق شورای اسلامی شهر مبنی بر انجام کارهای فرهنگی، نقش شوراها را تحقق بخشیدن به مدنیت و دخالت دادن مردم در امور اجرایی خود دانست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول