اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پژوهش‌سرای خیام

نمایشگاه علوم زمین در کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کرمان نخستین نمایشگاه علوم زمین و کارگاه لرزه‌شناسی در محل پژوهش‌سرای خیام شهر کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه علوم زمین در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نخستین نمایشگاه علوم زمین و کارگاه لرزه‌شناسی در محل پژوهش‌سرای خیام شهر کرمان افتتاح شد.

نعیمه ذوالعلی سرگروه زمین‌شناسی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، دانشجویان و دیگر همکاران مرتبط با علوم زمین شناسی، هدف برپایی این نمایشگاه بوده است.

وی افزود: به دلیل موقعیت خاص زمین‌شناسی استان کرمان و همچنین لرزه‌خیزی و وجود معادن مختلف در این استان نخستین نمایشگاه علوم زمین و کارگاه لرزه‌شناسی برپا شد.

ذوالعلی تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کارگاه آموزشی علوم زمین «نجوم» توسط دکتر فاطمی رئیس پژوهشکده لرزه‌نگاری کرمان و کارگاه زلزله و تکتونیک توسط دکتر مجید شاهپسندزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زرند برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه از امروز تا 21 اردیبهشت ماه جاری در محل پژوهش‌سرای خیام واقع در خیابان بهمنیار کوچه شماره هشت، صبح ها برای بازدید دانش آموزان و دبیران و عصرها برای عموم دایر است.

ذوالعلی گفت: در نخستین نمایشگاه علوم زمین و کارگاه لرزه‌شناسی کرمان انواع سنگ‌ها، نقشه‌ها، فسیل‌ها، پوسترهای نجوم، دستگاه لرزه‌نگاری و ... به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول