اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مانور زلزله برای بانوان نقده

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: مانور بانوان در عرصه امداد و نجات در نقده برگزار شد.

برگزاری مانور زلزله برای بانوان نقده
مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مانور بانوان در عرصه امداد و نجات به منظور تقویت توان زنان در برخورد با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله در نقده برگزار شده است.
وی با ابراز رضایت از برگزاری این مانور، تصریح کرد: زنان در مدیریت بحران نقش موثری دارند و با توجه به این امر باید زنان را در عرصه‌های مختلف مدیرتی از جمله مدیریت حوادث غیرمترقبه توانمند کرد.
این مسئول بر توانمندسازی بانوان تاکید کرد و افزود: مهارت‌آموزی زنان در برخورد با حوادث غیرمترقبه می‌تواند گام موثری در راستای مدیریت بحران در استان باشد.
دهقان با بیان اینکه زنان بخش تاثیرگذار جامعه را تشکیل می‌دهند، گفت: زنان نقش مهمی در آرام بخشی به محیطی که در آن شاهد وقوع حوادث غیر مترقبه هستیم دارند.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های زلزله‌خیز کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: توانمندسازی زنان در این عرصه می‌تواند کمک بزرگی به ستاد مدیریت بحران استان کند چرا که ظرافت کار زنان در امدادرسانی بر کسی پوشیده نیست.
این مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم برگزاری چنین دوره‌هایی را در سطح استان گسترش دهیم، افزود: بهره‌گیری از توان زنان در مدیریت بحران استان سبب تسریع در عملیات امدادرسانی می‌شود و آموزش امدادرسانی به زنان تاثیر مهمی بر این روند خواهد گذاشت.
دهقان اعلام کرد: برگزاری چنین آموزش‌هایی در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی قرار دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول