اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

ضرورت همفکری برای رفع موانع تولید در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: لازم است که با تعامل و همفکری میان فرمانداری و سایر ارگان‌های این شهرستان، زمینه برطرف شدن موانع تولید در بویین‌زهرا فراهم شود.

ضرورت همفکری برای رفع موانع تولید در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در جلسه کارگروه راه و شهر‌سازی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: با در نظر‌گیری آمارها و شاخصه‌های ارائه شده در بخش شهرسازی، مسئولان عمرانی این شهرستان در سال گذشته فعالیت‌های بسیار چشمگیری را در زمینه امور زیر‌بنایی و راهسازی به انجام رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: تعامل میان فرمانداری بویین‌زهرا و سایر ادارات بویین‌زهرا همواره سبب رشد و اثر‌بخشی پروژه‌های عمرانی و زیر‌ساختی در بخش‌های مختلف بویین‌زهرا شده است.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه مشکلات و موانع متعددی بر سر راه عمران و توسعه بویین‌زهرا وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی را در توسعه و ایجاد کارخانجات صنعتی دارد، لازم است که با کوشش و همفکری زمینه‌های رفع موانع و معضلات تولیدی برداشته شود.

طاهرخانی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های بسیار اساسی و مهم در بویین‌زهرا این است که هر‌چه سریع‌تر مشکلات بخش‌های مختلف کشاورزی و خدماتی برطرف شود.

فرماندار بویین‌زهرا جذب اعتبارات و برنامه ریزی‌های کلان را برای شهرسازی بسیار ضروری دانست و بیان کرد: امیدواریم که هر مسئولی در هر جایگاهی که هست با عمل به وظایف و برنامه‌های خود، زمینه‌ساز ایجاد شهری‌آباد و پر‌ رونق شود.

طاهرخانی اضافه کرد: اگر تلاش و انگیزه در اولویت اصلی فعالیت و برنامه‌ها قرار گیرد، قطعا طرح‌ها همانطور که انتظار داریم پیش می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌های سال جاری شهرستان بویین‌زهرا برای گسترش و بازسازی راه‌های روستایی و افزایش توجه به نقاط محروم این شهرستان تصریح کرد: پیش‌بینی‌های بسیار دقیق و فراوانی برای تحقق وعده‌های عمرانی و راهسازی در این شهرستان تاکنون صورت گرفته است که در سال 91 به مرحله اجرا می‌رسد.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا برای امسال این است که با تلاش و توکل بر خداوند متعال نسبت به امر احیای بخش کشاورزی در بویین‌زهرا اهتمام جدی بورزیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول