اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

الگوگیری از فاطمه زهرا زندگی افراد را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت گفت: زنان و دختران با الگوگیری از بانوی دو عالم زندگی خود را در دنیا و آخرت بیمه می‌کنند.

الگوگیری از فاطمه زهرا زندگی افراد را بیمه می‌کند

 حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان اینکه تهاجم عظیم فرهنگی استکبار جوانان ما را هدف قرار داده است، اظهار داشت: سد دفاعی در برابر این هجمه فرهنگی دشمن استفاده از آموزه‌های دینی و الگوپذیری جوانان ما از اهل بیت و بزرگان دین است.

امام جمعه موقت دهدشت  با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: پس از رحلت پیامبر اکرم، بانوی دو عالم و سرور زنان این امت، این نوگل خندان باغ رسالت بر اثر تندبادهای حوادث، زود پرپر شد و چندی بعد از پدر بزرگوارش، به وی پیوست.

 وی افزود: زندگى بانوى بزرگ اسلام با آن که در جوانى به خزان گرایید، در همان دوران کوتاه، درس‌هاى فراوانى براى پیروان آن حضرت به جا گذاشت.

تقوی با اشاره به اینکه زندگی پربار دختر پیغمبر بهترین الگو برای زنان مسلمان است، تصریح کرد: زنان و دختران امروزی باید زندگی و سیره حضرت زهرا (س) الگوی خود قرار دهند تا با نور چراغ هدایت این بانوی پاک و معصوم راه سعادت در دنیا و آخرت را در پیش بگیرند.

وی گفت: زندگانی ایشان فراتر از بعد فردی بلکه در همه ابعاد باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت دهدشت یادآور شد: حضرت فاطمه (س) تربیت یافته باغ ولایت است و از این رو هر لحظه از زندگی آن بزرگوار سرشار از درس‌های ناب زندگی است.

وی حضرت فاطمه(س) را سرمایه‌ای گرانبها برای دختران و زنان مسلمان دانست و ابراز داشت: زنان و دختران با الگوگیری از بانوی دو عالم زندگی خود را در دنیا و آخرت بیمه می‌کنند.

امام جمعه موقت دهدشت در ادامه عنوان کرد: مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) را که با شور و حزن فراوان و در شان آن حضرت برگزار شد، نشان از عشق و ارادت مردم این شهر به بانوی گرامی اسلام دانست.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول