اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره تجلیل از خادمان نماز چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از یادواره تجلیل از خادمان نماز همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری یادواره تجلیل از خادمان نماز چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: در راستای اشاعه فرهنگ نورانی نماز و شهادت و به منظور یادآوری سال‌های حماسه و معنویت، یادواره تجلیل از دست‏اندرکاران امر نماز در دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، خاطره و عکس پیرامون نماز، شهدا، رزمندگان و ایثارگران همزمان با برگزاری یادواره تجلیل از خادمان نماز در دفاع مقدس خبر داد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه مقاله، خاطره و عکس، حداکثر تا سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر قهرمان فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.

کریمی افزود: اگر امروز توانسته‎ایم در دنیا به اوج افتخار، اقتدار و عزت برسیم و رشد، بالندگی و توسعه برای ایران اسلامی محقق شود نتیجه جانبازی شهدا و ایثارگران است.

مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر رزمندگان ما هشت سال در جبهه‎ها دفاع مقدس کردند و افتخار آفریدند، امروز جوانان دانشمند در عرصه‎های رقابت بین‎المللی موجب اقتدار ایران اسلامی شده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک ثبات، امنیت و آرامش، همه موفقیت‎ امروز ایران اسلامی و اقتداری و عزتی که در منطقه و جهان داریم مرهون خون شهدا است.

کریمی در ادامه حفظ حرمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بر همگان واجب خواند و افزود: همه باید قدردان خون پاک این شهیدان باشیم، زیرا آنان با گذشتن از تمام وجود خود، نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا جزو وظایف اصلی همه مسئولان است و هرگونه خدمت‌رسانی به آنان باید در اولویت کار مدیران شهرستان باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول