اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجلیل از معلمان نمونه استان صورت گرفت

برگزاری بیست و هشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در قم

خبرگزاری فارس: بیست و هشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم با هدف تجلیل از معلمان نمونه استان قم برگزار شد.

برگزاری بیست و هشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بیست و هشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از جایگاه والای شهید مطهری و 4 هزار و 900 معلم شهید و نیز تکریم معلمان نمونه استان قم، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از معلمان سطوح مختلف تحصیلی مدارس استان قم حضور داشتند، برخی از مسئولان اداری، نظامی و انتظامی استان مانند حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور استاندار قم و معاونین وی و نیز جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز حضور یافته و یاد و خاطره شهید مطهری و سایر معلمان شهید انقلاب را گرامی داشتند.

در ابتدای مراسم حسن محرابی‌کیا، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به فعالیت‌های این ستاد که از آذرماه سال گذشته آغاز شده است گفت: ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم به مدت سه ماه و در نواحی مختلف قم به فعالیت مشغول بودند و این رقابت سالم میان معلمان را ساماندهی کردند.

پخش نماهنگی در رابطه با مقام معلم و گرامیداشت سالروز شهادت معلم شهید، علامه مطهری، بخش دیگر این مراسم بود و پس از آن 150 نفر از دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و راهنمایی استان قم به اجرای سرودی در وصف مقام معلم پرداختند.

محمدحسین امین‌جعفری مدیرکل آموزش و پرورش استان قم سخنران دیگر این مراسم بود که با اشاره به روند انتخاب معلمان نمونه استان قم در سال جاری اظهار کرد: پروردگار عالم آیات خود را به انبیای خویش آموزش داد تا آنها نیز سخن خداوند را به مردم برسانند و امروز نیز وظیفه ما گام برداشتن در راستای دین الهی است تا مورد عنایات خداوند قرار گیریم.

در ادامه اسامی برخی از مدیران و معلمان سطوح مختلف تحصیلی مدارس استان قم به عنوان معلمان نمونه سال جاری اعلام شد تا از آنان تقدیر و تجلیل شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: در یک نگاه عام، همه انسان‌ها معلم هستند و می‌توانند با نوع رفتار و عملکرد خود، درس انصاف و پاکی را به دیگران آموزش دهند.

وی افزود: اعتماد به نفس و خودباوری رمز پیروزی یک ملت است و معلمان وظیفه دارند که بذر این امر را در دانش‌آموزان بکارند تا آنها نسبت به ارزش‌های دینی و ملی خود افتخار کنند.

اهدای جوایزی به رسم یادبود به معلمان نمونه نواحی مختلف استان قم با حضور استاندار قم، معاونین وی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول