اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روایت‌گری و یادمان سپاه خبر داد

برگزاری 3 یادواره بزرگ ملی در استان‌های کشور

خبرگزاری فارس: مسئول روایت‌گری و یادمان سپاه کشور از برگزاری 3 یادواره بزرگ ملی در استان‌های کشور خبر داد.

برگزاری 3 یادواره بزرگ ملی در استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان سردار ابوالفضل مسجدی، مسئول روایت‌گری و یادمان سپاه کشور بعد از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای کارگری کنگان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و ارزش‌های والای اسلامی تلاش کردند و تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده شهدا امری لازم است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند باید نسبت به گسترش فرهنگ معنوی و ارزشی در جامعه اهتمام ورزیم.

مسجدی با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه مرهون خون شهیدان است گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه به برکت خون پاک شهیدان والامقام ایران اسلامی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه راه‌ حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است یادآور شد: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

این مسئول با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان داشت: حفظ فرهنگ شهادت از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز است.

وی همچنین از برگزاری 3 یادواره بزرگ ملی در چند استان از جمله اصفهان و خوزستان در ماه‌های آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: برای تجلیل از شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و همه مسئولان در این راستا باید تلاش و فعالیت کنند.

فرماندار کنگان نیز گفت: ادامه راه شهیدان، ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

تیمور یزدان‌شناس اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

رئیس ستاد یادواره‌های شهرستان کنگان همچنین از برگزاری مراسم یادواره شهدای محله کوزه‌گری کنگان در هفته آینده خبر داد و افزود: همه موفقیت‌های امروز مرهون خون شهداست و باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول