اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 72 شهید آموزش در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه الغدیر استان یزد گفت: نخستین یادواره شهدای آموزش سه‌شنبه هفته جاری در یزد برگزار خواهد شد.

یادواره 72 شهید آموزش در یزد برگزار می‌شود

ناصر ملانوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این مراسم برای نخستین بار در استان یزد برگزار می‌شود و تلاش شده در این مراسم با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تجلیلی به جا از این دلاورمردان در حد ناچیزی دین خود را به آنان ادا کنیم.

وی ادامه داد: این مراسم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران و هفته معلم در بسیج و مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد.

ملانوری افزود: این شهدا بیش‌تر از جمله مربیان آموزش اعم از آموزش‌های نظامی، عقیدتی، سیاسی، حفاظت و ... بوده که از اقشار مختلف اعم از بسیجی، سرباز، پاسدار و روحانی هستند.

وی با اشاره به دعوت از خانواده معظم شهدا و مسئولان استان یزد برای حضور در این مراسم عنوان کرد: سردار غیب‌پرور، فرمانده سپاه استان فارس و حجت‌الاسلام علی‌زاده مسئول بسیج طلاب کشور، سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.

مسئول معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه الغدیر یادآور شد: این مراسم با همکاری فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و هم‌چنین رده‌های زیرمجموعه سپاه الغدیر برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با حضور ملت شهیدپرور و حزب‌اللهی در این مراسم بتوانیم به بهترین نحو یاد شهدا را زنده کنیم تا شاید آنها در روز قیامت شفیع ما باشند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول