اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استاندار خراسان‌رضوی:

فوتبال استانی را در سطح یک کشور بالا بکشید

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استاندار خراسان‌رضوی از هیئت فوتبال استان خواست تا با ایجاد مقدمات، زمینه حضور دوباره تیم‌های استان در سطح اول فوتبال کشور را فراهم کند.

فوتبال استانی را در سطح یک کشور بالا بکشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، مهدی فاضل‌فکور، در نامه‌ای به سیدهاشم حسنی با تقدیر از عملکرد هیئت فوتبال خراسان‌رضوی خواستار ایجاد مقدمات حضور دوباره تیم‌های استان در سطح اول فوتبال کشور شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

"جناب آقای هاشم حسینی رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، گزارش عملکرد آن هیئت در سال 90 ملاحظه شد. جا دارد از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما و همه همکاران برای پیشرفت این ورزش تقدیر و تشکر کنیم، همانگونه که مطلع هستید فوتبال استان میراث‌دار نوعی مدیریت بومی و خارج از استانداردهای لازم به منظور گام نهادن در مسیر حرکتی مناسب بوده است.

آن چیزی که به وضوح در گزارش عملکرد آن هیئت روشن است رفع موانع و ایجاد زیرساخت‌های لازم بود البته این مقدار هم کفایت نمی‌کند.

گر چه برای حال حاضر وضع مناسبی رجاء واثق دارم با ادامه همین نگاه جهادگونه در حیطه حرفه‌ای و مقدماتی نیز در آینده نه چندان دور بار دیگر تیم‌های خراسان بر بام فوتبال کشور خودنمایی می‌کند.

ان‌شاءالله زحمات آن مجموعه مورد قبول سلطان سریر ارتضاء امام علی بن موسی‌الرضا(ع) واقع گردد."

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول